Maar ik meen me te herinneren dat hij het even lastig vindt. En die swing is echt drama bij mij.. Hoeveel keer mensen het me niet gedemonstreerd hebben, hoeveel filmpjes ik wel niet bekeken heb en ik denk het altijd te kunnen tot ik voor mijn paard sta - not. Ik blijf even onelegant met dat ding op de rug te gooien. Dan is mijn Christ BBP toch echt een verademing, lekker simpel.
Oh, ik vind mijn Silverado ook niet heel zwaar hoor. Maar als lichter mogelijk is, dan bekijk ik dat graag. Ik denk dat vooral de boel een stuk zwaarder wordt als mijn singel er aan hangt. (Mohair met best wat zwaar beslag eraan)
Zadelpasservice was sowieso het plan evt. maar ik heb geen idee of er iemand met zo'n ruim aanbod zo ver wilt komen.
Het zou al moeten lukken dat ik een boel mensen kan optrommelen in de buurt die ook willen zadels passen. Overigens ben ik ook aan het kijken naar de meer recreatieve trek/endurance modelletjes hoor. Maar het comfort van een westernzadel wil ik wel graag terugzien in het zadel. Trekkers heb ik ook al gehad, zowel het oudste als - toen - het nieuwste model Ultimate Luxury. Daar zat ik echt enorm onstabiel in.. Stevigheid is echt een must, zeker omdat meneer wel eens gek durft doen. Ook aanpasbaarheid, zodat ik het zadel nog op een ander paard kan gebruiken indien nodig. 

alleen zijn zijn er niet zo heel veel te koop. Ik wil ook nog een maatje 1. Wordt even geduld hebben
Helaas ivm de belachelijke zondvloed aan water die uit de hemel kwam gister niet mee gereden nog, dus die primeur laat nog even op zich wachten.