Helaas wel op de donkere hooizolder door dat vieze slechte weer hier in NL altijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:Texas02 schreef:Ik twijfel toch stiekem nog steeds over de Matt Harnacke Deep Tuscany.. Staat hij mooi op donkerbruin? Ik zag hem wel op Etro liggen en daar staat hij heel mooi op, maar dat is toch weer een hele andere kleur dan mijn paard. Ik heb wel mijn Lara Tweedie verkocht, dan mag ik eigenlijk toch een andere kopen?Valt me wel mee dat de Deep Tuscany nog steeds op voorraad is trouwens, die blauwe Matt Harnacke was toch in een dag uitverkocht? Er zijn er nog 86 zie ik net..
Hij wordt hier als het goed is maandag bezorgd dus kan hem dinsdag op mijn donkerbruine leggen voor je!
Komen ook nog 5 LeMieux dekjes aan, al is dat licht off-topic hier
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:De glitter gaat er in ieder geval komen!Nu is de grote vraag of de Deep Tuscany er ook gaat komen of niet.. Is zoveel geld in één keer, direct twee dekjes
Koop het gewoon, straks is ie uitverkocht en zeur je daar weet over, dat eeuwige getwijfel de hele tijd
Texas02 schreef:anoukwendy schreef:
Koop het gewoon, straks is ie uitverkocht en zeur je daar weet over, dat eeuwige getwijfel de hele tijd
Goh, jij bent lekker vriendelijk.. Niet iedereen heeft geld om alles zomaar te kopen, sommige mensen moeten nadenken over wat ze wel of niet doen en ja, dan ga je wel eens twijfelen. Als je vindt dat ik zeur, scroll je mijn posts maar voorbij.
Rosanna1990 schreef:Al een poosje een stille meelezer, maar ik vroeg me af of iemand een goed bijpassend jasje weet voor de moonrock, die met de witte rand en diamantjes.
Wil voor een fotoshoot graag een beetje compleet setje
Kimley schreef:Rosanna1990 schreef:Al een poosje een stille meelezer, maar ik vroeg me af of iemand een goed bijpassend jasje weet voor de moonrock, die met de witte rand en diamantjes.
Daar past de kleding van ps of sweden bij. Is dat de beige ? In ieder geval dat anastasia vest past er perfect bij
Kimley schreef:Ik heb bij de crème de la crème ruffle ene shirt van Kramer.. volgens mij is dat ook de kleur beige?
Moonrock en crème de la crème zijn bijna zelfde kleur
Rosanna1990 schreef:Al een poosje een stille meelezer, maar ik vroeg me af of iemand een goed bijpassend jasje weet voor de moonrock, die met de witte rand en diamantjes.
anoukwendy schreef:Texas02 schreef:Goh, jij bent lekker vriendelijk.. Niet iedereen heeft geld om alles zomaar te kopen, sommige mensen moeten nadenken over wat ze wel of niet doen en ja, dan ga je wel eens twijfelen. Als je vindt dat ik zeur, scroll je mijn posts maar voorbij.
prima dat je twijfelt, maar je hoeft dat niet elke dag 5x te melden hierik ben namelijk niet de enige die het heel irritant vind dat we dat elke dag zovaak moeten lezen
als je geen geld hebt, koop het dan niet, dan maakt je rekening die keuze wel voor je blijkbaar
gewoonmarie schreef:1 van de redenen dat ik hier minder lees… steeds
Minder dekjes, steeds meer hetzelfde gezeur…
Laat je leuke nieuwe dekje/setje zien, vraag/geef advies, maar continu ik wil die, ik wil die niet…. Zoveel geld… ja we weten wat ze kosten… ja het is keuzes maken in het leven.