PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 21:19

Hier gister ook een collectie foto gemaakt <3

Helaas wel op de donkere hooizolder door dat vieze slechte weer hier in NL altijd :roll:

Afbeelding

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 21:59

Prachtige collectie Kimley <3

lies schreef:
Is er iemand die een mooie PS wil ruilen tegen mijn ES Sycamore? Liefst ook groen, maar sta open voor andere suggesties.

Inmiddels met iemand een ruil overeengekomen, dus niet meer pb'en aub :D

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 22:27

Stal_Fiore schreef:
Emerald is mijn ultime favorite

[ [url=m/vOVYus.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oe love it! <3

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 22:57

De glitter gaat er in ieder geval komen! :j Nu is de grote vraag of de Deep Tuscany er ook gaat komen of niet.. Is zoveel geld in één keer, direct twee dekjes :+

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 00:15

Iriscope schreef:
Texas02 schreef:
Ik twijfel toch stiekem nog steeds over de Matt Harnacke Deep Tuscany.. Staat hij mooi op donkerbruin? Ik zag hem wel op Etro liggen en daar staat hij heel mooi op, maar dat is toch weer een hele andere kleur dan mijn paard. Ik heb wel mijn Lara Tweedie verkocht, dan mag ik eigenlijk toch een andere kopen? O:) Valt me wel mee dat de Deep Tuscany nog steeds op voorraad is trouwens, die blauwe Matt Harnacke was toch in een dag uitverkocht? Er zijn er nog 86 zie ik net..

Hij wordt hier als het goed is maandag bezorgd dus kan hem dinsdag op mijn donkerbruine leggen voor je!
Komen ook nog 5 LeMieux dekjes aan, al is dat licht off-topic hier O:)

Had je toevallig nog een foto gemaakt? :)

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 08:36

Mijne is gister hier aangekomen dus kan vanmiddag wel even op mn donkerbruine leggen!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 08:40

Als je tijd hebt ben ik wel heel benieuwd! :j Al heb ik mezelf eigenlijk gezegd dat ik hem niet ook nog mag, maar ja.. :+ We zullen zien! :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:09

Texas02 schreef:
De glitter gaat er in ieder geval komen! :j Nu is de grote vraag of de Deep Tuscany er ook gaat komen of niet.. Is zoveel geld in één keer, direct twee dekjes :+

Koop het gewoon, straks is ie uitverkocht en zeur je daar weet over, dat eeuwige getwijfel de hele tijd

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 10:12

Equi divino heeft vandaag 3 halen 2 betalen op alle merken incl sale <<)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:14

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:

Koop het gewoon, straks is ie uitverkocht en zeur je daar weet over, dat eeuwige getwijfel de hele tijd

Goh, jij bent lekker vriendelijk.. Niet iedereen heeft geld om alles zomaar te kopen, sommige mensen moeten nadenken over wat ze wel of niet doen en ja, dan ga je wel eens twijfelen. Als je vindt dat ik zeur, scroll je mijn posts maar voorbij.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:20

Al een poosje een stille meelezer, maar ik vroeg me af of iemand een goed bijpassend jasje weet voor de moonrock, die met de witte rand en diamantjes.
Wil voor een fotoshoot graag een beetje compleet setje :)

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 11:43

Texas02 schreef:
anoukwendy schreef:

Goh, jij bent lekker vriendelijk.. Niet iedereen heeft geld om alles zomaar te kopen, sommige mensen moeten nadenken over wat ze wel of niet doen en ja, dan ga je wel eens twijfelen. Als je vindt dat ik zeur, scroll je mijn posts maar voorbij.

prima dat je twijfelt, maar je hoeft dat niet elke dag 5x te melden hier ;) ik ben namelijk niet de enige die het heel irritant vind dat we dat elke dag zovaak moeten lezen
als je geen geld hebt, koop het dan niet, dan maakt je rekening die keuze wel voor je blijkbaar

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:39

Rosanna1990 schreef:
Al een poosje een stille meelezer, maar ik vroeg me af of iemand een goed bijpassend jasje weet voor de moonrock, die met de witte rand en diamantjes.

Daar past de kleding van ps of sweden bij. Is dat de beige ? In ieder geval dat anastasia vest past er perfect bij :o

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 12:49

Kimley schreef:
Rosanna1990 schreef:

Daar past de kleding van ps of sweden bij. Is dat de beige ? In ieder geval dat anastasia vest past er perfect bij :o

Klopt is beige, alleen het is echt maar eenmalig, dus vind die van PS te duur.
Ik dacht, wellicht weet iemand hier een goedkopere :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:05

Ik heb bij de crème de la crème ruffle ene shirt van Kramer.. volgens mij is dat ook de kleur beige?

Moonrock en crème de la crème zijn bijna zelfde kleur

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:48

Kimley schreef:
Ik heb bij de crème de la crème ruffle ene shirt van Kramer.. volgens mij is dat ook de kleur beige?

Moonrock en crème de la crème zijn bijna zelfde kleur

Ooh das een goede. Ik ga even kijken. :D

Kreeg een bericht dat per 9 februari je ook nog 20 procent extra korting krijgt op de afgeprijsde artikelen. Tipje! :)

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:52

Rosanna1990 schreef:

Zou deze in de kleur stone passen? :)
https://www.kramer.nl/SALE/Ruiter/Dames ... t-capuchon

Helemaal vergeten te reageren, maar Kimley mooie collectie! :D Nog goed gelukt toch de foto?

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:54

Texas02 schreef:
Als je tijd hebt ben ik wel heel benieuwd! :j Al heb ik mezelf eigenlijk gezegd dat ik hem niet ook nog mag, maar ja.. :+ We zullen zien! :)

Yolo!

Ik heb meegedaan aan een share-actie, laat t lot beslissen :+ Dit jaar nog geen dekjes gekocht, en wel verkocht, gaat goed!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 13:55

Kimley mooie collectie!!

Equidivino heeft vandaag sales 2+1 gratis. :j

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 14:42

anoukwendy schreef:
Texas02 schreef:

prima dat je twijfelt, maar je hoeft dat niet elke dag 5x te melden hier ;) ik ben namelijk niet de enige die het heel irritant vind dat we dat elke dag zovaak moeten lezen
als je geen geld hebt, koop het dan niet, dan maakt je rekening die keuze wel voor je blijkbaar

Stille meelezer hier... ik irriteer me er ook aan..
Inderdaad wat Anouk zegt, als je twijfelt, prima... maar 1x melden is genoeg...

gewoonmarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 14:48

1 van de redenen dat ik hier minder lees… steeds
Minder dekjes, steeds meer hetzelfde gezeur…
Laat je leuke nieuwe dekje/setje zien, vraag/geef advies, maar continu ik wil die, ik wil die niet…. Zoveel geld… ja we weten wat ze kosten… ja het is keuzes maken in het leven. :')

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 14:49

Ik ben trouwe meelezer en soms post ik wat, maar ik irriteer me niet aan dat soort berichten hoor. De een praat over wat hij/zij mooi vind of juist niet, de ander over de aanschaf en de ander over misschien een aanschaf. Kan me er in ieder geval niet druk om maken :)

En anders scroll je door de foto’s heen, ook altijd leuk!

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 15:03

gewoonmarie schreef:
1 van de redenen dat ik hier minder lees… steeds
Minder dekjes, steeds meer hetzelfde gezeur…
Laat je leuke nieuwe dekje/setje zien, vraag/geef advies, maar continu ik wil die, ik wil die niet…. Zoveel geld… ja we weten wat ze kosten… ja het is keuzes maken in het leven. :')

Dit heb ik inderdaad ook een beetje. Ik school er inmiddels maar gewoon voorbij.

Er komen wel hele gave collecties voorbij hier trouwens!

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 15:41

Is er toevallig hier iemand die samen wilt bestellen bij equidivino die in zeeland woont? als je namelijk 3 dekjes besteld zijn ze 57,30 per stuk, maar ik heb er geen 3 nodig _O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-23 16:26

annaxmaex schreef:
Is er toevallig hier iemand die samen wilt bestellen bij equidivino die in zeeland woont? als je namelijk 3 dekjes besteld zijn ze 57,30 per stuk, maar ik heb er geen 3 nodig _O-

Ik wil dat wel met iemand uit Drenthe :)