Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Getup schreef:Haha Iris, ik zie bij jou op een bepaald moment echt n giga berg spullen liggen.
Kadootjes moeten op tijd komen, anders is t stom.
Mn internet lag er gisteravond uit, anders had ik de purple gold nog besteld. Ach, scheelt weer
absque_dubio schreef:Tango1979 schreef:Ik heb donderdagochtend besteld en had mijn bestelling vanochtend binnen, best snel dus! Heel blij met mijn PS Gina Moss die eigenlijk perfect kleurt bij mijn ES Olive
Toch wel ja? Dan overweeg ik ook de moss beschermers aan te schaffen voor bij mn golden Olive dekje.![]()
Vielen de beschermers nou groot of klein uit? Normaal heb ik S+M voor mn E pony, zou cob passen?
Majabeestje schreef:ivy_power89 schreef:Heeft iemand zn bestelling van horseboutique al binnen?
Ik heb woensdag besteld en het komt pas maandag...
PostNL heeft het al moeilijk of HB verstuurd traag
Ik ben gisteren even in de winkel geweest. Overal pakketjes en ze zijn met man en macht aan het werk. Erg druk dus.
Iriscope schreef:absque_dubio schreef:Dat is de golden brass die terug komt toch ?
Ja misschien heb je inderdaad gelijk. Lijkt veel geler op die foto's, in het echt is het meer bruin goud.
Hoop dat we het mis hebben, wil echt graag een mooie oker gele.
MissJG schreef:Weet iemand waar de Brick Orange in maat Full nog te bestellen is?
MissJG schreef:Post NL is momenteel ook niet te doen. Ik verkoop zelf honden spulletjes. Maar zelfs pakketjes die gewoon in Nederland blijven duren makkelijk een dag of 3.