Granoek schreef:Eerst weer wat sparen hahaha maar ik ben gek van rood op mijn reus
Snap ik! Rood is ook echt een hele gave kleur, vind het op mijn blonde dame ook super staan altijd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
J0anieke schreef:Wauw! Heel gaaf Skippy! Mooie kleuren en heel tof zadel, ben benieuwd naar een foto ter paard!
Ik wil ook nog graag een grandeur pad, twijfel weer tussen een volledig dressuur formaat (vierkant) of eentje die gewoon de vorm heeft van het zadel. Ik vond een niet vierkant dekje eerst heel lelijk, maar begin er nu wel aan te wennen en vind het juist wel weer wat hebben.. Twijfel twijfel.. Heb op dit moment 'gelukkig' even geen centjes voor een nieuwe pad (kat is net geopereerd, dus beetje raar om gelukkig te zeggen) dus heb nog even de tijd om door te twijfelen
Skippy01 schreef:J0anieke schreef:Wauw! Heel gaaf Skippy! Mooie kleuren en heel tof zadel, ben benieuwd naar een foto ter paard!
Ik wil ook nog graag een grandeur pad, twijfel weer tussen een volledig dressuur formaat (vierkant) of eentje die gewoon de vorm heeft van het zadel. Ik vond een niet vierkant dekje eerst heel lelijk, maar begin er nu wel aan te wennen en vind het juist wel weer wat hebben.. Twijfel twijfel.. Heb op dit moment 'gelukkig' even geen centjes voor een nieuwe pad (kat is net geopereerd, dus beetje raar om gelukkig te zeggen) dus heb nog even de tijd om door te twijfelen
Foto op paard volgt als het zadel hier is
Ik vind het beide wel wat hebben, zadelvormig en vierkant (hoewel ik bij 'vierkant' dan wel bij dit zadel neig naar de Grandeur Klassika, niet naar een dressuurmodel vierkant).
He, bah, komt de kat er wel bovenop? Dat is het belangrijkste! Nieuwe pad komt wel een keer....