Die klittenband beugelriemen zou ik inderdaad vervangen door een setje van freeform, die kunnen er zo op volgens mij. Niet helemaal de bedoeling, maar zal best werken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blijheid schreef:@Duhelo: Ik verbaas me er eigenlijk over dat die banaasingel van kentaur zo goed werkt. Heb je foto's gezien en dat zag er goed uit, maar als je dit plaatje (in link) zo ziet...Het lijkt wel alsof alleen de flapjes leer die onder de gespen zitten de bocht om gaan, als je die wegdenkt ziet de singel er eigenlijk vrij recht uit.
Omdat ik ook nog een vrij kleine maat moet hebben (en de bocht daarin meestal nog wat kleiner is) durfde ik het daarom toch niet helemaal aan. De H&P singel die ik nu besteld heb ziet er toch een stuk meer gebogen uit.
Shirley schreef:Misschien is dit wat voor jullie ? http://www.justwestern.nl/?catalogprodu ... 3116e.aspx
jomaro schreef:@Blijheid Welke Hidalgo ga je proberen?
Heb jij toevallig ook al een startrekk gehad of een trekker Master II.
jomaro schreef:Startrekk ga ik denk ik toch ook proberen, maar ja zit wel dat het kopijzer maat 6 niet breed genoeg is![]()
Misschien dat een handige zadelmaker een maat XXXXXXXXL kan maken
Swift schreef:@blijheid: is mijn Trekker Luxus niet wat voor jou? Smalle zit en veel steun, Trekker zadels zijn de enige zadels waar ik pijnvrij en veilig mee kan rijden en die ook goed liggen op mijn haf.