Marjo89 schreef:MOet er niet een speciale pad onder dat zadel ?
Volgens mij zit die eronder, kijk maar bij de singelstoten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xyzutu2 schreef:Dat is inderdaad handig dat het blok aan de achterkant open kan.
pleiada schreef:De middennaad is bij mij op een plekje trouwens ook wat dunner en gaat met rijden opzij,dus dat zal ook wel niet echt meewerken waarschijnlijk..Maar goed met extra vachtje is het nu opgelost..
Wel een beetje dubbel, een vachtje op een vachtzadel.Heb je een speciale schaapseatsaver voor over de Lazy Mountain vacht, of heb je er gewoon een vachtje over gedaan?
Ik kan me van de Christ Iberica trouwens niet herinneren dat er een naad in het midden over de zitting liep? Volgens mij was dat gewoon één lap vacht, of heb ik het nou echt helemaal over het hoofd gezien?
Marjo89 schreef:Buitenzinnig schreef:Hoe doen jullie de V, van het singelsysteem? Probeer daar eens mee te spelen? Het zadel verder naar voren, V in het midden, of juist het zadel op de goede plek en de V zo ver mogelijk naar voren, etc..
Heb je hier nog meer ideeen over. Ik heb wel geprobeerd.
de V naar voren, maar het zadel schuift gewoon vrolijk achteren en de V schuift dan mee.
Heb je evt foto,s ?
TinePine schreef:Buitenzinnig schreef:Hoe doen jullie de V, van het singelsysteem? Probeer daar eens mee te spelen? Het zadel verder naar voren, V in het midden, of juist het zadel op de goede plek en de V zo ver mogelijk naar voren, etc..
Ik heb mijn ghost dik een half jaar. Rond paard, weinig schoft. Schuift nooit. Kan zelfs van de grond opstijgen als ik wil.
pleiada schreef:happypaardje schreef:Mijn ghost is net aangekomen, hij is zo moooooi!
Zo meteen fijn even uitproberen!
Welk model en kleur?
horsii schreef:Ze was erg vrolijk en druk en nog een beetje trailerstress denk ik. Plus In een groep wat ze niet gewend is. Het is afentoe een draakje.
Net super braaf. Zadel zit heerlijk ook bij lange ritten.
Ik heb snel last van mijn stuit ivm oude staartbeenbreuk maar ruim 1.5 uur gereden gisteren en vandaag en nergens geen last van.
[ [url=m/hIfh2C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VjsEtk.jpg]Afbeelding[/url] ]