@sababber Er komt toch ook een nieuw dressuur zadel uit van barefoot? Misschien dat dat wat is? Maar dan moet je nog even wachten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyDaily schreef:@ Blijheid op welk zadel rijd je nu dan? Ook een barefoot?
@sababber Er komt toch ook een nieuw dressuur zadel uit van barefoot? Misschien dat dat wat is? Maar dan moet je nog even wachten
quibje schreef:nu lees ik hier over droge plekken, maar als je die hebt onder een boomzadel is het dus ook niet goed?
Patsab schreef:Marcella, dat begrijp ik best als er veel vraag naar is, maar nu weet ik helemaal niets, ze kunnen toch aangeven hoeveel weken wachttijd er ongeveer is, toch? Of ben ik nu een zemel? Straks komt het terwijl ik in Frankrijk zit haha. Zou gewoon graag een indicatie willen hebben ipv niets horen.
_Cher schreef:Patsab schreef:Marcella, dat begrijp ik best als er veel vraag naar is, maar nu weet ik helemaal niets, ze kunnen toch aangeven hoeveel weken wachttijd er ongeveer is, toch? Of ben ik nu een zemel? Straks komt het terwijl ik in Frankrijk zit haha. Zou gewoon graag een indicatie willen hebben ipv niets horen.
Dit had ik ook. Ik heb toen gemaild en kreeg wel vrij snel reactie terug. Het zadel wat ik wou testen zou alleen pas na 4 weken beschikbaar zijn, toen heb ik geruild voor een ander zadel die sneller beschikbaar was. Dit was verder geen probleem.