Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mariett schreef:Het gaat absoluut snel! Ik heb zelfs geen tijd gehad om hem even te ‘vergeten’
Skippy01 schreef:Mariett schreef:Het gaat absoluut snel! Ik heb zelfs geen tijd gehad om hem even te ‘vergeten’
Die tijd heb ik sowieso niet - rijd nu rond op mijn barebackpad, en dat is prima uiteraard, maar even flink sprintje trekken of sprongetje meepakken doe ik daar toch liever niet op hoor - iets met balans van een vierjarig paard...
MariekeTV schreef:Ik kom me hier toch weer aansluiten.
Helaas past mijn huidige zadel niet zo goed als gedacht werd.
Boomloos blijft me nog steeds aanspreken, dus ga ik proberen daar wat passends in te vinden.
Meer mensen met een BF Atlanta op een erg rond paard met weinig schoft?
En daar waar ik de ghost zadels eerder echt niet mooi vond, beginnen die me ook aan te spreken.
Tot welke kledingmaat pas je in een ghost?
pmarena schreef:Staat goed, en wat past je pad er mooi onder! Is dat een Kifra...?
Buitenzinnig schreef:De piccolo ongeveer tm broekmaat 38-40 (afhankelijk van je bouw en welk model) en de normale maat ongeveer tm broekmaat 44. Ook afhankelijk van je bouw. Het is belangrijk dat er niet teveel gewicht op de cantle komt, dus niet in een zadel gepropt zit (om het even crux te zeggen)
Buitenzinnig schreef:Het bruine vetleer was op, dus die zadels lieten even op zich wachten (waar dat in verwerkt was). Ze zijn weer met een inhaalslag bezig, ze zijn met jou zadel bezig Skippy, ik kreeg er van de week nog een vraag over vanuit Ghost nl
MariekeTV schreef:Buitenzinnig schreef:De piccolo ongeveer tm broekmaat 38-40 (afhankelijk van je bouw en welk model) en de normale maat ongeveer tm broekmaat 44. Ook afhankelijk van je bouw. Het is belangrijk dat er niet teveel gewicht op de cantle komt, dus niet in een zadel gepropt zit (om het even crux te zeggen)
En een ghost is ook helemaal aan te passen?
Sorry weet het systeem van de ghost niet.
Ken nu alleen Barefoot en Freemax (western)