Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thirzanaomi schreef:Ik heb nog een vraagje over barebackpads. (Dat mag hier vast ook wel?)
Ik ben op zoek naar een barebackpad, maar mijn pony heeft een redelijk brede en hoge schoft.
Welke pads geven voldoende schoftvrijheid?
Geryon schreef:Vandaag op mijn boomzadel gereden, maar het voelt gewoon niet goedSinds ik boomloos ken, vind ik een boomzadel op een paard, er ook zo pijnlijk uit zien.. Die harde delen die zo in het lichaam 'drukken'!
Maar ik wil voor het serieuze dressuurwerk gewoon iets stevigers oid. Alleen heb niet veel geld voor een ander zadel..
minikatje schreef:Geryon schreef:Vandaag op mijn boomzadel gereden, maar het voelt gewoon niet goedSinds ik boomloos ken, vind ik een boomzadel op een paard, er ook zo pijnlijk uit zien.. Die harde delen die zo in het lichaam 'drukken'!
Maar ik wil voor het serieuze dressuurwerk gewoon iets stevigers oid. Alleen heb niet veel geld voor een ander zadel..
Jij woonde ook in Gelderland toch?
thirzanaomi schreef:Ik heb nog een vraagje over barebackpads. (Dat mag hier vast ook wel?)
Ik ben op zoek naar een barebackpad, maar mijn pony heeft een redelijk brede en hoge schoft.