Flubberboot schreef:Ik denk dat die release party niet over de blauwe glitter gaat maar gewoon een soort feestje om een aantal mensen die deals met ze hebben een extraatje te geven. Meestal kondigen ze aan van tevoren als ze iets releasen
Dat zou ook kunnen natuurlijk! Ik zag wel dat Matt Harnacke ook op weg was naar Equestrian Stockholm, dus dat kan best voor een feestje zijn.
lies schreef:[Ik vind die ook prachtig. Had voor m'n vzh zadel ook de Equito Cinnamon (geen last van strak trekken) en wou die ook in de dressuur versie, maar de Deep Tuscany is nog veel mooier. Als mijn (enige) ES dekje niet schoof, had ik 'm al gekocht, denk ik. Ik heb veel foto's gezien, van op een schimmel tot zwart paard en hij staat overal prachtig bij, volgens mij.
Ja, ik denk ook dat hij nog mooier is dan de Cinnamon! Zo lijkt hij wel op de foto! Waar heb je de foto's gezien? Ik ben best benieuwd! Op google vind je vooral de foto's van ES zelf helaas.. Ik heb wel af en toe op Instagram in Matt zijn story en ES hun story wat voorbij zien komen.