PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:46

Flubberboot schreef:
Ik denk dat die release party niet over de blauwe glitter gaat maar gewoon een soort feestje om een aantal mensen die deals met ze hebben een extraatje te geven. Meestal kondigen ze aan van tevoren als ze iets releasen

Dat zou ook kunnen natuurlijk! Ik zag wel dat Matt Harnacke ook op weg was naar Equestrian Stockholm, dus dat kan best voor een feestje zijn.

lies schreef:
[Ik vind die ook prachtig. Had voor m'n vzh zadel ook de Equito Cinnamon (geen last van strak trekken) en wou die ook in de dressuur versie, maar de Deep Tuscany is nog veel mooier. Als mijn (enige) ES dekje niet schoof, had ik 'm al gekocht, denk ik. Ik heb veel foto's gezien, van op een schimmel tot zwart paard en hij staat overal prachtig bij, volgens mij.

Ja, ik denk ook dat hij nog mooier is dan de Cinnamon! Zo lijkt hij wel op de foto! Waar heb je de foto's gezien? Ik ben best benieuwd! Op google vind je vooral de foto's van ES zelf helaas.. Ik heb wel af en toe op Instagram in Matt zijn story en ES hun story wat voorbij zien komen.

Flubberboot

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 22:49

Equigeniek is ook in Zweden, vandaar dat ik dat denk. Plus dat ze altijd aftellen tot een dekje live gaat

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 23:05

Texas02 schreef:
Ik twijfel toch stiekem nog steeds over de Matt Harnacke Deep Tuscany.. Staat hij mooi op donkerbruin? Ik zag hem wel op Etro liggen en daar staat hij heel mooi op, maar dat is toch weer een hele andere kleur dan mijn paard. Ik heb wel mijn Lara Tweedie verkocht, dan mag ik eigenlijk toch een andere kopen? O:) Valt me wel mee dat de Deep Tuscany nog steeds op voorraad is trouwens, die blauwe Matt Harnacke was toch in een dag uitverkocht? Er zijn er nog 86 zie ik net..

Hij wordt hier als het goed is maandag bezorgd dus kan hem dinsdag op mijn donkerbruine leggen voor je!
Komen ook nog 5 LeMieux dekjes aan, al is dat licht off-topic hier O:)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 23:10

Dat zou heel lief zijn als je dat wilt doen, dankjewel! :)

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 23:25

Texas02 schreef:
Ja, ik denk ook dat hij nog mooier is dan de Cinnamon! Zo lijkt hij wel op de foto! Waar heb je de foto's gezien? Ik ben best benieuwd! Op google vind je vooral de foto's van ES zelf helaas.. Ik heb wel af en toe op Instagram in Matt zijn story en ES hun story wat voorbij zien komen.

Hier in het topic al (alleen de schimmel zag ik niet in het topic, op fb ofzo denk ik gezien). Tip; zie rechts onderaan het topic; 'doorzoek dit onderwerp'. Als je daar tuscany typt, dan krijg je alle posts met het woord tuscany erin op een rijtje. Dan zie je ze dus ook wel op hele donkere paarden. Ik vind het prachtig staan!

Luca_Arpana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 23:36

ES heeft een soort van matje voor onder je zadel tegen schuivende dekjes! Werkt echt fijn!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-23 23:47

Luca_Arpana schreef:
ES heeft een soort van matje voor onder je zadel tegen schuivende dekjes! Werkt echt fijn!

Zou dat ook werken voor een HKM dekje? Het is zo'n velvet en hij is prachtig, maar ik erger me dood aan dat ding. Ik heb hem er twee keer op gehad, één keer met een rustige buitenrit en één keer met rijden in de bak. Vooral in de bak schuift hij, maar ook op buitenrit was hij iets verschoven. En hij trekt strak op de schoft. Dus ik twijfel of ik hem te koop aanbied (geen idee of je voor HKM nog iets krijgt), of dat ik hem dan maar alleen op buitenrit ga gebruiken, maar dat zie je dan ook wel weer. Dan pak ik toch weer ES omdat ik dat fijner vind. En hij stinkt ook direct na één keer, dat heeft ES dus ook niet.. Ik wil nog wel eens een keer wat anders proberen dan ES / PS, maar 9 van de 10 keer is het toch geen succes. Mijn Pagony velours dekje is wel fijn op zich, mijn QHP dekje op zich ook wel en mijn twee Felix Bühler dekjes vind ik ook fijn, maar verder.. Mijn BR dekje is ook niet zo'n succes :+

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 08:37

Maar als zoveel dekjes dat doen.. dat schuiven.. past jou zadel dan wel goed ? :o

Geen commentaar maar dat kan ook de reden zijn

Ballard_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 08:59

Dat zou ik idd eerst checken, maar anders heb ik wel zo’n ES antislip ding die je over mag nemen :) heb hem maar een paar keer gebruikt, maar toen idd mijn zadel na laten kijken en nu schuift niks ;)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 13:28

Texas lemieux is ook erg fijn! :j Maar ik ga wel met de rest mee, als zoveel merken schuiven, dan is de kans groot dat het aan het zadel ligt helaas.. het is ook lastig, ik heb hier nooit een 100% liggend zadel op mijn merrie, het is een fokmerrie die constant wijzigd daardoor in d'r rug.

daiswees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 13:45

ik wil niet al te veel spoilen maar de blauwe glitter komt er wel aan van ES ! en hij is echt prachtig <3

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 13:56

daiswees schreef:
ik wil niet al te veel spoilen maar de blauwe glitter komt er wel aan van ES ! en hij is echt prachtig <3

*\o/* Kan niet wachten!! Eindelijk mijn navy setje af!

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 14:20

Vind ze er beide heel gaaf uit zien! Benieuwd wanneer ze uitkomen.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 14:31

Mijn zadel bedoelen jullie? Ja, die ligt goed! Het is ook maar 1 dekje welke schuift, alleen de HKM schuift en volgensmijkomt dat door de veel te gladde velvet stof en omdat het een te dun dekje voor die stof is. De rest vind ik gewoon niet fijn in gebruik. Te slap, niet snel droog enz... De BR is slap en het duurt eeuwig dat hij droog is, de QHP is wel fijn maar te ver uitgesneden op de schoft en dat lijkt raar, de Pagony duurt eeuwig om te drogen en stinkt snel.. De beide Felix Bühler dekjes vind ik wel fijn. Als je één keer aan ES begonnen bent, ben je verloren :+
Laatst bijgewerkt door Texas02 op 28-01-23 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 14:33

daiswees schreef:

Ik ben heel benieuwd!! :D

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 15:12

Mijn zadel ligt ook prima, maar het is een zadel met flexibele boom. Dus daar zal in beweging wel iets meer ruimte ontstaan, denk ik?
Het bijbehorende Edix dekje (die ik te dik, te warm en veel te duur en lelijk vind) heb ik zo'n maand in gebruik gehad van de zadelmaker, die schoof totaal niet, echt geen millimeter. En de PS dekjes dus ook niet. Maar misschien koop ik er nog wel eens zo'n pad bij, als het niet anders is..
Maar ze zijn echt stom. Ik wil ook een ES glitterdekje ;(

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 15:47

Zo'n Edix dekje of pad heeft wel een belangrijke functie. Ik werd er ook niet blij van en heb daarom dus geen Edix gekocht.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 15:51

Er zijn meer dekjes met inlages die onder de edix kunnen toch? Of zo'n half pad? Beetje offtopic wel excuus. Ik heb ook een tudor sinds kort, ik denk dat ik voor een kifrapad ga voor eronder.

Texas ik denk dat die deep tuscany geweldig gaat staan. Maar ik vind 'm sowieso prachtig <3

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 16:03

Phrono schreef:
Er zijn meer dekjes met inlages die onder de edix kunnen toch? Of zo'n half pad? Beetje offtopic wel excuus. Ik heb ook een tudor sinds kort, ik denk dat ik voor een kifrapad ga voor eronder.

Texas ik denk dat die deep tuscany geweldig gaat staan. Maar ik vind 'm sowieso prachtig <3

Dat zou ik even overleggen... Het is niet zomaar een inlage. Ik heb hier meerdere pads liggen met inlages, maar die zijn echt totaal anders dan de Edix pad.

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 16:11

Nou ik heb mezelf er ook even tot gezet... :=

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 16:54

Ooh mooie verzameling Marieke!!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 17:08

Mooie collectie <3! Vandaag even een fotootje gemaakt van de Coffee Mamba set na het rijden.

Afbeelding

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 17:11

Nessie, bij jou paard zie ik nooit setjes, teveel afgeleid door je knappe paard <3

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 17:12

Nessie schreef:
Mooie collectie <3! Vandaag even een fotootje gemaakt van de Coffee Mamba set na het rijden.

[ [url=m/k2Uxaz.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig! <3

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-23 17:29

Bedankt :D Eston zal altijd mijn oogappeltje zijn.