Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
llora schreef:Goed dat je zegt dat ghost goed is voor moeilijke paarden. Ik wordt stilaan hopeloos met deze pony om een passend zadel te vinden. Soms denk ik dat het gemakkelijker is om een passende pony onder de barefoot te vinden dan een passend zadel voor deze pony. Maar hij gaat natuurlijk niet weg onze pony dus moeten we het probleem oplossen
llora schreef:En blijft een ghost ook liggen op een worst met pootjes. Want nu hij terug op de wei staat wordt hij weer type bowling bal met pootjes. En van de wei houden is geen optie. Hij heeft een graasmasker. Maar is een meester in het uit krijgen.
llora schreef:En blijft een ghost ook liggen op een worst met pootjes. Want nu hij terug op de wei staat wordt hij weer type bowling bal met pootjes. En van de wei houden is geen optie. Hij heeft een graasmasker. Maar is een meester in het uit krijgen.
pleiada schreef:llora schreef:En blijft een ghost ook liggen op een worst met pootjes. Want nu hij terug op de wei staat wordt hij weer type bowling bal met pootjes. En van de wei houden is geen optie. Hij heeft een graasmasker. Maar is een meester in het uit krijgen.
llora schreef:Ik zal is kijken se voor een ghost. Hij mag alleen niet langer zijn dan 38 cm. De barefoot was eigenlijk te lang voor de pony
Citaat:De lengte van de zadels is 60 cm. Dit lijkt lang, maar de extra lengte zit hem in de voorkant. Daarbij is het zadel flexibel en als je niet teveel achterop de cantle zit, is het niet heel erg als het zadel iets na de 18e rib ligt.
Het is mogelijk de zadels 4cm korter te bestellen (dit zijn de piccolo modellen). Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. De piccolo modellen zijn 56cm en geschikt tot ongeveer broekmaat 38.
Er is ook een kinder model, de Bambino. Deze is ongeveer 50-52 cm lang. Deze gaat tot hooguit broekmaat 36.
Daarnaast is er ook een shetlander model. Deze heeft kussens van 37cm lang.
Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Citaat:Kenmerken van de Pony zadels
de lengte van de panelen is 35 à 36 cm
de ruimte tussen de pommel en de achterboog is circa 37 cm (14,5 inch)