Ik ben altijd zo'n fan van die authentieke of apartere zadels, alleen ze zijn nooit boomloos. Deze wel, dus ze worden zó aantrekkelijk, haha

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kwetal schreef:Jammer Marjo
dianaw33 schreef:Vraagje voor de eigenaren van de Ghost zadels: Wat ik me afvraag als ik naar de foto's kijk: Ik vind die Ghostzadels zo'n enorme torenflat op je paard, laag op laag op laag. Heb je dan nog wel een beetje close- contact gevoel? Het lijkt me zo veel bovenop elkaar, in plaats van een boom, een dikke stapel weet-ik-veel-wat.
( in het kader van: je moet alles eens proberen ga ik er zeker een keer een uitproberen, maar toch)
Marjo89 schreef:Ja vind ik ook, voor mijn valk pony heb ik al wat anders.
Maar ook op de fjord doet hij gekke dingen. Schuift extreem naar achteren.
En als ik de kussens wijder doet kiept hij voorover.. Wordt er heel verdrietig van.
Vandaag ook weer gereden, en 10 min rijden en ik zie ipv 10 cm schoft bijna 20 cm schoft.
xyzutu2 schreef:Volgens mij is de boog niet gewoon overdekt, maar 'teruggeklapt' zodat hij niet meer voor het zadel uitsteekt maar onder de voorkant van de zitting valt? Daarom was het dacht ik ook de vraag of je gewoon de normale zittingen op dit zadel kon blijven gebruiken of dat de voorste rand daarvoor te dik was. Als de zittingen universeel zouden zijn voor zowel de versie met boog als zonder boog dan zou dat namelijk nog handiger zijn.
tennan schreef:Wat betreft het naar achter schuiven van de Gost: de mijne doet dit ook, enigszins, en met name wanneer ik niet halverwege nog eens aansingel.
Zijn er, naast niet vergeten aan te singelen, nog manieren om dit te voorkomen?
Buitenzinnig schreef:Hoe doen jullie de V, van het singelsysteem? Probeer daar eens mee te spelen? Het zadel verder naar voren, V in het midden, of juist het zadel op de goede plek en de V zo ver mogelijk naar voren, etc..
tjaakje schreef:Tijdje niet gekeken hier en nu de nieuwe ontwikkelingen een beetje aan het bekijken. Die Lazy Mountain/Happy Valley zien er fantastisch uit!
Marjo89 schreef:tennan schreef:Wat betreft het naar achter schuiven van de Gost: de mijne doet dit ook, enigszins, en met name wanneer ik niet halverwege nog eens aansingel.
Zijn er, naast niet vergeten aan te singelen, nog manieren om dit te voorkomen?
Bij mij schuift hij ook na 3e x aansingelen. Mag mij fjord wel door midden trekken hihi.
Misschien een voortuig ?
Buitenzinnig schreef:Hoe doen jullie de V, van het singelsysteem? Probeer daar eens mee te spelen? Het zadel verder naar voren, V in het midden, of juist het zadel op de goede plek en de V zo ver mogelijk naar voren, etc..