Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Super handig topic dit om de kleuren te vergelijken. Ik kon de Marine Suède voor een hele leuke prijs kopen dus die is nu onderwegWelke kleuren zijn nog meer leuk op een donkerbruine ruin? Is het slim dat ik die vraag stel?
Nooit gedacht dat ik nog eens dekjes verslaafd zou worden want ik
benwas meer van de "aan 1 goede heb je toch genoeg"...
Daphne__ schreef:Denk dat dat nog veel later gaat worden.. Hier in dit topic werden de vorige keer nog zo'n geel, blauw en paars dekje gedeeld. Die zijn nog niet te koop geweest toch? En die dekjes van gerecycled materiaal?
Of zijn die al verkrijgbaar geweest of gecanceld ofzo?
xLiez schreef:Daphne__ schreef:Denk dat dat nog veel later gaat worden.. Hier in dit topic werden de vorige keer nog zo'n geel, blauw en paars dekje gedeeld. Die zijn nog niet te koop geweest toch? En die dekjes van gerecycled materiaal?
Of zijn die al verkrijgbaar geweest of gecanceld ofzo?
De kleuren zijn voor de winter dus einde zomer komen ze uit. Die lime kleur enzo komen straks eerst nog!
xSCWx schreef:Super handig topic dit om de kleuren te vergelijken. Ik kon de Marine Suède voor een hele leuke prijs kopen dus die is nu onderwegWelke kleuren zijn nog meer leuk op een donkerbruine ruin? Is het slim dat ik die vraag stel?
Nooit gedacht dat ik nog eens dekjes verslaafd zou worden want ik
benwas meer van de "aan 1 goede heb je toch genoeg"...