Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

beegee

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 18:10

Ik vind het een beetje op Kentucky dekjes lijken. Wel mooi die groene kleur. Mag van mezelf even geen nieuwe dekjes kopen tot we van de dierenarts definitief gehoord hebben dat hij belastbaar blijft := heb nu ruim een jaar een ongebruikte rosé liggen en sinds de zomer ook papaya nieuw in verpakking. En durf ze niet uit te pakken, bang dat het ongeluk brengt of zo :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:17

Afbeelding

Afbeelding

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:24

Stiekem vind ik die rechthoekjes wel heel mooi!

Ik ga mijn jonkie inrijden met een veelzijdigheidszadel en op termijn een mooi dressuur zadel zoeken. Ik hoop dat mijn dressuur dekjes er een beetje leuk onder liggen :+

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 20:31

Haha precies wat ik dacht, terwijl ik eerder in dit topic zei dat ik die rechthoekjes niet mooi vond :+ Maar nu zie ik het van dichtbij en denk ik daar toch anders over.

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:05

Wat gaaf die rechthoekjes en die kleur ook! :~

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:07

Hmmm ik vind de loires echt niet mooi met de andere kleur bies

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:36

Zijn de vierkantjes van de loires nou ook groter? Rechts op de foto lijken de loires ook rechthoekjes te hebben en de dekjes links lijken grotere vierkantjes te hebben..

Bij de loires van nu zegmaar, is dat lusje om hem aan je zadel te maken even breed als de vierkantjes. Op de foto van de nieuwe is het vierkantje groter..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:37

upendo schreef:
[ [url=m/LgwF9f.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/z66JDd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig.
Maar dit is pas de najaars collectie ben ik bang?

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 21:41

Ik hoop wel dat de normale suedes/loires er nog zijn anders ga ik oude dekjes bijelkaar sprokkelen en ben ik klaar. :)

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 22:15

Ik kwam net deze tegen op Instagram

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 22:21

Dat lijken me de normale kleuren die al beschikbaar zijn. :)

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 22:29

Dat zijn inderdaad de standaard collectie kleuren, die dus los van de seizoenscollecties er altijd zijn.

Ik hou niet van biesjes, vind het juist mooi van lemieux dat je niet allemaal freubeltjes hebt maar elegant 1 kleur. Ik heb ook eigenlijk al veel te veel, dus het zou niet verkeerd zijn als ze een paar jaar iets gaan doen wat ik niet hoef te hebben :')

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-23 23:42

Ik ben zeer benieuwd naar de groene! De loires lijken wel wat cheaper en mindere kwaliteit als ik ze zo zie :roll: Ik hoop niet dat LeMieux langzaam aan van hun succesformule (lees stof en kwaliteit van de dekjes) afstappen want ze veranderen zoveel de laatste tijd :(:)

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 10:43

Oh ik vind deze previews echt helemaal niets :')
De blokjes zijn nog wel leuk, maar ik vond het bij lemieux altijd zo mooi dat alles uniform was. De anders gekleurde biesjes trekken mij niet zo... De kwaliteit van de loires ziet er ook minder uit...

romyvs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 11:10

Heeft iemand hier toevallig de winterjas loire three quarter van Lemieux? Zo ja hoe valt de maat uit?

Kom erachter dat er zoveel verschil zit in de maatvoering tegenwoordig. :?

BranwenGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 12:32

Van dichtbij zien die blokjes er beter uit, maar ik ben er niet helemaal weg van hoe het geheel eruit ziet qua kwaliteit. Hopelijk gaan ze niet echt achteruit met de kwaliteit, maar voor mijn bankrekening is het beter als ik het niet mooi vind :Y)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 15:50

Vind die loires ook cheap ogen

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:09

Weet iemand wanneer de collectie ongeveer uitkomt? Maart?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:20

Denk dat dat nog veel later gaat worden.. Hier in dit topic werden de vorige keer nog zo'n geel, blauw en paars dekje gedeeld. Die zijn nog niet te koop geweest toch? En die dekjes van gerecycled materiaal?
Of zijn die al verkrijgbaar geweest of gecanceld ofzo?

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 22:54

Super handig topic dit om de kleuren te vergelijken. Ik kon de Marine Suède voor een hele leuke prijs kopen dus die is nu onderweg := Welke kleuren zijn nog meer leuk op een donkerbruine ruin? Is het slim dat ik die vraag stel? :') Nooit gedacht dat ik nog eens dekjes verslaafd zou worden want ik ben was meer van de "aan 1 goede heb je toch genoeg"...

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 23:44

xSCWx schreef:
Super handig topic dit om de kleuren te vergelijken. Ik kon de Marine Suède voor een hele leuke prijs kopen dus die is nu onderweg := Welke kleuren zijn nog meer leuk op een donkerbruine ruin? Is het slim dat ik die vraag stel? :') Nooit gedacht dat ik nog eens dekjes verslaafd zou worden want ik ben was meer van de "aan 1 goede heb je toch genoeg"...

Alle? Dus nee inderdaad niet handig om het hier te vragen. :+

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-23 23:56

Daphne__ schreef:
Denk dat dat nog veel later gaat worden.. Hier in dit topic werden de vorige keer nog zo'n geel, blauw en paars dekje gedeeld. Die zijn nog niet te koop geweest toch? En die dekjes van gerecycled materiaal?

De kleuren zijn voor de winter dus einde zomer komen ze uit. Die lime kleur enzo komen straks eerst nog!

beegee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 00:52

xLiez schreef:
Daphne__ schreef:

De kleuren zijn voor de winter dus einde zomer komen ze uit. Die lime kleur enzo komen straks eerst nog!

O ja, zo jammer. Die vind ik echt niet mooi :=

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 08:55

xSCWx schreef:

Aan een paar goede heb je meer :D

Op donkerbruin staat vrij veel...sage, Chili red, plume, ink / mink ...uuuh..bijna alles denk ik.

Al moet ik zeggen, dat ik ook al een tijd niets gekocht heb. Laatste was de sage... vind ze vaak wel mooi, maar hoef geen tig paarsige ( voorbeeld) dekjes

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-23 10:09

Heeft iemand ervaring met de vector balance beugels? Ik rij nu met jin stirrup, maar die kunnen niet open. Het voetbed (de breedte en hoeveel grip ze geven) vind ik dan wel heel fijn. En het is best wel een aardig bedrag om het 'even voor te gokken' :')