PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:54

Wat een knappe paarden allemaal zeg 8-)

Afbeelding

Winter rose net op paard lief

Ketly

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:56

Ik kan bijna kruisjes op mijn kalender zetten, februari duurt nog heel lang :+ Leuk dat iedereen zich voorstelt!

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 21:58

Gave paarden komen er voorbij zeg!! En dekjes/setjes :P

Ik ben Patty, heb 2 paarden aan huis staan. Ben sinds 2018 PS fan en loop iedere dag wel rond in iets van PS :'). Heb echt veel bodywarmers en jassen van hun, super fijne dingen!! En de rijleggings zitten mij ook top. Rijbroeken staan meestal helaas open bij mijn taille. Sinds dit jaar ook ES ontdekt al blijft PS vooralsnog wel mijn voorkeur hebben.
Denk dat ik inmiddels een stuk of 25 dekjes verzameld heb :o Gebruik ook 2 hoofdstellen van PS. En heb wat bandages en peeskappen. Die ik nog niet gebruikt heb :').
Ben sinds kort eigenlijk de dekjes pas echt goed aan het gebruiken. Zonde als ze vies worden maar ook zonde als je ze niet gebruikt toch ;).
O, ik speel soms ook voor fotograaf haha.

Krisje B, op dit moment aan het proberen te revalideren/omgaan met. Waren net B/L1 dressuur aan het starten.
Afbeelding

Bowlers Baby (zwart in de winter, zwart-bruin in de zomer :P) Wij dressuren op M1 niveau, springen B en vliegen in de B SGW.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 26-11-20 22:19, in het totaal 3 keer bewerkt

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:15

Ik voel een fotografie meeting met verschillende setjes aan komen :)F

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:16

Vanavond de Scarlet gepast op mijn knapperd! Ik vind de kleur echt super vet, maar ik ben er nog niet uit of het nou meer roze of rood is haha. Ligt echt aan het licht ook geloof ik.
Afbeelding

Ik laat mijn naam even bij Kunga, maar zal wel mijn paard even voorstellen! ( ookal lees ik vaak wat stiller mee ) Dit is Zamacho, mijn inmiddels alweer 8 jarige KWPN ruin van Uphill x Rohdiamant. Zijn meeste dekjes zijn roze :')
Afbeelding

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:24

Kunga schreef:
Vanavond de Scarlet gepast op mijn knapperd! Ik vind de kleur echt super vet, maar ik ben er nog niet uit of het nou meer roze of rood is haha. Ligt echt aan het licht ook geloof ik.
[ [url=m/2WfCOM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik laat mijn naam even bij Kunga, maar zal wel mijn paard even voorstellen! ( ookal lees ik vaak wat stiller mee ) Dit is Zamacho, mijn inmiddels alweer 8 jarige KWPN ruin van Uphill x Rohdiamant. Zijn meeste dekjes zijn roze :')
[ [url=m/GdehaD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah knappe arme vent met al zijn roze :') ben blij dat ik sinds dit jaar merries heb! Altijd ruinen gehad voor afgelopen 13 jaar ofzo en nu eindelijk een merries dus gelijk heel wat roze dekjes gehaald :))

Die Scarlet is echt mooi! Van kavalio is mijn pakketje met o.a. de Scarlet onderweg dus kijk er mega naar uit.

Heel leuk zo dat iedereen zich voorstelt zeg en om zo alle paardjes ook te zien.

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:29

Leuk weer al die foto’s <3 ga vooral door met posten :D

Ik heb vandaag groen licht gekregen om Faros weer rustig aan in het bos op te bouwen dus zullen vast wel wat foto’s komen weer :D

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:33

Moet eerlijk bekennen dat ik nu, voor 't eerst in m'n leven, ook de roze dekjes zelfs mooi vind! Maar, met alleen hengsten en een ruin kan ik dat écht (nog) niet over m'n hart verkrijgen.. maar we gaan al vooruit: vroeger vond ik alles wat roze was per definitie lelijk :')

Mooi nieuws Anoukwendy!! :D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:36

Staat mooi de Scarlett! Is ook echt een mooie kleur ja.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:47

Kimley schreef:
Ik voel een fotografie meeting met verschillende setjes aan komen :)F

Ik denk dat we dat maar moeten doen zodra het weer mag!! Drunense duinen is mooi in de zomer (En lekker dichtbij voor mij :D)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:53

En heel ver weg voor mij :')

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:56

Kimley schreef:
En heel ver weg voor mij :')

Doen wij het wel in gaasterland :))

Wat leuk al die voorstelrondjes!
Dan zal ik mijn paarden ook nog even showen haha.
Mijn 7 jarige kwpner en 4 jarige andalusiër.
Afbeelding
Afbeelding

En mijn dekjes, nog 2 ps onderweg. :)
Afbeelding
Afbeelding

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 22:59

Oeh ja altijd welkom <3

Ik zoek nog een model omgeving gaasterland dus.. :j
Laatst bijgewerkt door Kimley op 26-11-20 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:02

Afbeelding

Vandaag de Ps beluga black ruffle weer gebruikt, wel een favorietje. Ook de bandages nu met korting erbij gekocht, gewoon om compleet te hebben hahaha

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:03

xXutopiaXx schreef:
Moet eerlijk bekennen dat ik nu, voor 't eerst in m'n leven, ook de roze dekjes zelfs mooi vind! Maar, met alleen hengsten en een ruin kan ik dat écht (nog) niet over m'n hart verkrijgen.. maar we gaan al vooruit: vroeger vond ik alles wat roze was per definitie lelijk :')

Dat lees ik heel vaak! Geen roze op een ruin/hengst. Ben wel benieuwd waarom. Als je roze sowieso niet mooi vindt, dan is het natuurlijk een ander verhaal. :P

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:09

Ja... goeie vraag _O- Eerst vond ik het dus gewoon écht niet mooi... en ik ben natuurlijk zelf ook heel 'stoer'.... _O- Dus roze was gewoon niet voor mij :') Lekker ouderwets haha, maar deze kleurtjes roze zijn gewoon zo mooi! Dus wie weet ga ik ooit nog 's overstag......

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:13

Mijn dressuurhengst loopt zo vaak in het roze, ik vind dat super mooi op m’n gitzwarte <3

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:22

Word tijd dat we een huiskamer topic worden hihi :P

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:26

Ik ben ook erg fan! Ik heb momenteel enkel dekjes van PS Of Sweden, en heb momenteel de; Lilac, Renaissance & Grape. Heb er onlangs 2 verkocht (Emerald & Aruba Blue). Maarrr de Sky Blue & Soft Lilac zijn alweer onderweg :D

Van ES zou ik de Amazonite en Faded Fuchsia nog wel willen. Ik zag dat de Faded Fuchsia 3 december opnieuw uitkomt, dus dan weten we wel wat er gebeurt haha!

Ik zal me ook even voorstellen. Echt rijfoto's heb ik niet, maar dit is mijn knappe paardje <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:42

Nessie schreef:
Mijn dressuurhengst loopt zo vaak in het roze, ik vind dat super mooi op m’n gitzwarte <3

Ik vind 't ook mooi, om te zien bij een ander voor alsnog :') Dus vooral foto's en topics blijven plaatsen jij haha :D

Gave foto die laatste HopeDreamer!! _/-\o_

Wat vinden jullie eigenlijk het voor-/nadeel van PS t.o. ES? Ik vind het bij PS vooral erg fijn juist dat ie geen lusjes heeft, maar wel super blijft liggen... daarom trekt ES mij eigenlijk niet zo aan..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:44

Ik vind ES fijner dan PS maar dat komt vooral door het wassen. Op de een of andere manier komen mijn ES dekjes beter uit de wasmachine dan PS en worden ook schoner.

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:45

Ik zal mezelf dan ook nog even een voorstellen! Ik ben Anke, heb een 10jarige kwpner die ik nu in het M2 start. De teller van PS dekjes staat momenteel op 5, maar 6 is onderweg. Valt dus eigenlijk reuze mee! Maar ik vind ook dat hij een lastige kleur heeft voor sommige dekjes :')

Afbeelding

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 23:52

Ik vind ps wat fijner liggen onder m'n zadel. De dekjes zijn net wat langer bij de zweetbladen en ze hebben geen lusjes wat ik echt een pluspunt vind. Bij es hangen ze er bij mij altijd los bij, afknippen vind ik weer zonde. Desalniettemin heb ik wel meer es dan ps dekjes :D ik kijk gwn welke kleuren ik mooi vind. Wel vind ik bij es het logo mooier. Bij ps zitten ze maar aan één kant en niet altijd op dezelfde plek.

Heel leuk al die voorstel foto's!

Scarpati

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 00:06

Even wat anders dan al jullie mooie dekjes :o
Met de singles day actie dit prachtige Berlin hoofdstel van PS of Sweden met bijpassende teugels gescoord! Helemaal happy met mijn verjaardags cadeau <3

Afbeelding

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-20 00:20

Scarpati schreef:
Even wat anders dan al jullie mooie dekjes :o
Met de singles day actie dit prachtige Berlin hoofdstel van PS of Sweden met bijpassende teugels gescoord! Helemaal happy met mijn verjaardags cadeau <3

[ [url=m/VjwxoU.jpg]Afbeelding[/url] ]

wauw die staat super sjiek! <3