En je paard??? Is die nog helemaal heel??? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En je paard??? Is die nog helemaal heel???
), dus ik denk dat zijn spier daar echt de klap heeft opgevangen. Nu staat hij dus met dek op om te voorkomen dat daar de hele nacht de koude wind op staat (het dek trekt niet strak over zijn ruggengraat) en morgen ga ik kijken of ik nog iets voor hem kan doen. Dat leert je weer om voorzichtig te zijn...

maar die daar boven echt supermooi, echt Italiaans design die vormgeving van dat tasje
dieseltje09 schreef:Ik zag een previeuw van de ghost western voorbij komen op facebook:
[ [url=m/viFulE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij was die in het topic nog niet getoond, ik vind hem gaaf
Kwetal schreef:dieseltje09 schreef:Ik zag een previeuw van de ghost western voorbij komen op facebook:
[ [url=m/viFulE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij was die in het topic nog niet getoond, ik vind hem gaaf
We moesten wel, 1 of andere sukkelige dealer had het gelekt, haar foto's zijn inmiddels van het web, maar circuleren toch - dan kunnen we het beter laten weten. Ze zijn nog niet getest, dat moet deze maand gebeuren...daarna beslissen we pas of deze versie zo verkocht gaat worden of dat er nog dingen aan moeten veranderen... (of dat we het hele feest niet laten doorgaan)
Hij ziet er in ieder geval alvast goed uit, inderdaad eerst het testen maar eens afwachten voor je hem op de markt zet 
pmarena schreef:Ik kan wel zeggen dat ik het volledig begrijp hoe lastig het is om dingen voor je te houden...bij Barefoot nu ook weer met meerdere zéér leuke zadels en andere dingen bezig die je dan eigenlijk dolgraag van de daken wilt schreeuwen maar inderdaad eerst maar eens meer zekerheid hebben
De ervaring leert wel dat je dingen beter pas bekend kan maken als je ze ook (bijna) kan leveren
pmarena schreef:Achjee, schrikken zeg! Dat is bij Barefoots ook meerdere keren gebeurd in de afgelopen 12 jaar, echt balen.... je staat er dan inderdaad van versteld wat het zwakste stukje blijkt te zijn
Maar goed opletten hoor want de rest heeft toch ook een klap gekregen dus best kans dat er stiksels e.d. verzwakt zijn.... hopelijk paardmans nergens last van morgen
Van deze heeft hij de schroeven kapotgetrapt en de complete korf afgescheurd, maar daardoor zag hij er gewoon uit als een normale beugel zonder korf. Het enige rare wat me gisteravond opviel was dat de beugel rammelde. Had ik over het hoofd gezien dat de complete korf en twee halve schroeven ontbraken...
Zelfs zonder dat hij gemonteerd is mag hij hier al wonen
(en ben nu stiekem ook wel heel erg benieuwd naar de illegale foto's
).
En wat een geluk dat je paard er zo weinig van heeft overgehouden (althans, zo lijkt het, een bult ter grootte van een rijksdaalder kan ook best heel vervelend blijken te zijn)
Alleen veiligheidsbeugels daarvan maken is toch lastig.