Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseltje09 schreef:Ik zag een previeuw van de ghost western voorbij komen op facebook:
[ [url=m/viFulE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij was die in het topic nog niet getoond, ik vind hem gaaf
Kwetal schreef:dieseltje09 schreef:Ik zag een previeuw van de ghost western voorbij komen op facebook:
[ [url=m/viFulE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgens mij was die in het topic nog niet getoond, ik vind hem gaaf
We moesten wel, 1 of andere sukkelige dealer had het gelekt, haar foto's zijn inmiddels van het web, maar circuleren toch - dan kunnen we het beter laten weten. Ze zijn nog niet getest, dat moet deze maand gebeuren...daarna beslissen we pas of deze versie zo verkocht gaat worden of dat er nog dingen aan moeten veranderen... (of dat we het hele feest niet laten doorgaan)
pmarena schreef:Ik kan wel zeggen dat ik het volledig begrijp hoe lastig het is om dingen voor je te houden...bij Barefoot nu ook weer met meerdere zéér leuke zadels en andere dingen bezig die je dan eigenlijk dolgraag van de daken wilt schreeuwen maar inderdaad eerst maar eens meer zekerheid hebben
De ervaring leert wel dat je dingen beter pas bekend kan maken als je ze ook (bijna) kan leveren
pmarena schreef:Achjee, schrikken zeg! Dat is bij Barefoots ook meerdere keren gebeurd in de afgelopen 12 jaar, echt balen.... je staat er dan inderdaad van versteld wat het zwakste stukje blijkt te zijn
Maar goed opletten hoor want de rest heeft toch ook een klap gekregen dus best kans dat er stiksels e.d. verzwakt zijn.... hopelijk paardmans nergens last van morgen