haha ik nu juist wel, dus heb het allemaal maar alvast gekocht, kan ik er nog mooi een jaar naar kijken. Ik ben volgens mij jou nu aan t berichten voor het tekeningenaanvraagtopic? Leuk woord
185414195435
Geplaatst: 04-09-12 12:55
Ik heb deze wave frontriem vorige week voor mijn paard gemaakt:
Hij heeft er inmiddels verschrikkelijk veel, maar ik vind de edelsteentjes bij deze echt heel leuk staan, ook bij mijn denim rijbroek
Ja klopt, zie de linkjes in mijn onderschrift, er zijn echt zoooo veel mogelijkheden! Blij te horen dat je het mooi vindt Vind deze echt leuk passen bij mijn denim outfit
Ook de frontriem in de avatar maak ik zelf (en mijn paard staat braaf model )
Ik heb mijn roze peesbeschermers binnen die bij mijn roze set horen (zie vorige pagina ergens)
Anoniem
Geplaatst: 07-09-12 21:01
Rahere heeft sinds deze week nieuwe springschoenen (aangezien hij de andere kapot getrapt heeft) ik heb vandaag gekocht: -wedstrijdshirtje -grijze+zwarte kousen en heb ik al een tijd, nog niet hier geshowt: een wedstrijdvest van iemand gekregen
eindelijk ook eens foto's gemaakt van mijn nieuwe spullen:
- Dekje QHP (Tweedehands gekocht) - zadel K&M vzh cob in het bruin, inclusief nieuwe beugels en beugelriemen - singel kieffer in t bruin - Hoofdstel Barefoot amber, paar maandjes oud. en tevens nog een nieuw eurostar en eskadron dekje.