Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VC_Immortal schreef:anoukwendy schreef:Nee, ik heb het aan ES gevraagd
Ik verwacht ook niet dat ze zullen toegeven dat er kleuren gelekt zijn. Iig zou ES met meer glimmer kleuren komen in februari heb ik begrepen van een leverancier die de mahogany glimmer niet meer kan leveren.
Ania schreef:Allerlei combinaties geprobeerd. Ik had hem gisteravond (lag in bed) al klaarstaan. Toen werkte ie wel, maar ik wou er een nachtje over slapen voordat ik bestelde
Ik verwacht ook niet dat ze zullen toegeven dat er kleuren gelekt zijn. Iig zou ES met meer glimmer kleuren komen in februari heb ik begrepen van een leverancier die de mahogany glimmer niet meer kan leveren.
Sorriso schreef:Mooi shirt idd, wordt ie weer wat luxer van!
@maessie: die foto met bronze gold van jouw paard vind ik echt fantastisch. Stoer en grappig tegelijk!
Welke dralon zocht jij nog? Volgens mij heb ik ergens nog een verdwaalde Nougat dralon liggen.
anoukwendy schreef:Ania schreef:Heeft iemand een vergelijkingsfoto van de Brass en de Champagne?
[ [url=m/FOj0E4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sterrenpony schreef:Voor de mensen die nog twijfelen over de ps of sweden ribbon rose.
Ik vind het echt prachtig![]()
[ [url=m/CYM5wB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sellyxx schreef:Sterrenpony schreef:Voor de mensen die nog twijfelen over de ps of sweden ribbon rose.
Ik vind het echt prachtig![]()
[ [url=m/CYM5wB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Grappig hoe ik dit dekje eerst écht lelijk vond maar ik 'm nu toch wel steeds mooier begin te vinden. Waarschijnlijk is heel veel wat vreemd en onbekend en anders dan anders in eerste instantie 'mwah', maar hoe meer je het gaat zien je het toch wat normaler en ook leuker gaat vinden.