Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 13:57

DenieesB schreef:
Jennifer3010 schreef:

[ [url=m/6ivy2t.png]Afbeelding[/url] ]

Deze?

Nee dit zijn de Pro, blijkbaar zijn ze weer vernieuwd maar ik heb inderdaad ook nergens een foto kunnen vinden. Ben heel benieuwd!

Ze zijn nu met 20% korting, maar durf ik de gok te nemen om ze te bestellen zonder ze gezien te hebben ? :=

DenieesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 14:45

mavantos schreef:
DenieesB schreef:

Nee dit zijn de Pro, blijkbaar zijn ze weer vernieuwd maar ik heb inderdaad ook nergens een foto kunnen vinden. Ben heel benieuwd!

Ze zijn nu met 20% korting, maar durf ik de gok te nemen om ze te bestellen zonder ze gezien te hebben ? :=

Precies dat dacht ik dus ook, zal ik meteen bestellen? :')

Misschien Hypostore benaderen of zij meer informatie kunnen/mogen geven haha. Kan er verder echt niets over vinden.

Horseloverl

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 16:18

Je kunt ze toch gewoon terugsturen als het niks is?

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:20

Wat denken jullie dat een Lemieux terracotta waard is? Heb hem ook nog in suede met kleine vierkantjes, wil 1 van de twee verkopen maar twijfel nog welke.
Afbeelding

neile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:42

OOoohh, die vind ik wel heel mooi! Maar helaas, ik geef geen fantasieprijzen. Ik betaal max. 48 euro excl. verzending, mits goede staat, voor een dekje. Dat vind ik genoeg zat.
Ik kan me voorstellen dat anderen er meer voor willen geven, maar geen idee hoeveel precies. Sorry.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:46

ik ben ook niet de goede om dat aan te vragen ben ik bang haha. Ik tel altijd wat ik ervoor betaald heb en dan iets van 8euro er af ofzo omdat hij tweedehands is :+ Je wilt niet weten hoeveel privé berichten ik kreeg voor mijn Olive die ik voor 35euro te koop had gezet _O-

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 17:56

xLiez schreef:
Wat denken jullie dat een Lemieux terracotta waard is? Heb hem ook nog in suede met kleine vierkantjes, wil 1 van de twee verkopen maar twijfel nog welke.
[ [url=m/lNhx25.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw!!!!
Naai hem in een spring model en ik koop hem!

Is deze nog te koop ergens?

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:30

Wegens verkeerde kleur heb ik ook ee grey dressuur coton te koop maat dressuur voor de liefhebber.

Hebben ook meerder last van dat de loir classis schuiven?

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 19:33

Horseloverl schreef:
Je kunt ze toch gewoon terugsturen als het niks is?

Niet echt goed voor het milieu hè? Beetje bewust bestellen vind ik wel belangrijk :=

Daarnaast heb ik ook gewoon beenbeschermers nodig, dus wil er geen maanden op wachten en zou het dan vervelend vinden als het weer terug moet en ik nog geen nieuwe heb.

ava_krause

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 20:22

_Caithlynn schreef:
Wegens verkeerde kleur heb ik ook ee grey dressuur coton te koop maat dressuur voor de liefhebber.

Hebben ook meerder last van dat de loir classis schuiven?

Die van mij schuift wel onder het zadel :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:05

mavantos schreef:
Iemand bekend met de Lemieux Snug Boots ultramesh? Staan op de website van HypoStore, maar zonder foto. Ben heeeeeel benieuwd of iemand er toch ergens een foto van heeft gevonden.

Ik zie op hun site geen snug ultramesh?
Op site van horse and health, die als eerste alle nieuwe spullen heeft in engeland zie ik ook alleen óf snug boots óf ultra support óf prosport mesh óf carbon mesh, maar dus niet combi van snu met mesh

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:07

Vraagje: hebben alle Lemieux dekjes 3 lusjes voor de singelstoten?

Ik heb sinds gister mijn eerste Lemieux dekje, Carbon Mesh grey, en ik ben echt positief verrast over hoe het past en ligt onder het zadel. Ik was erg blij met de 3 lusjes en vraag me nu af of alle sjabrakken dat hebben?

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:08

MaartJ schreef:
Vraagje: hebben alle Lemieux dekjes 3 lusjes voor de singelstoten?

Ik heb sinds gister mijn eerste Lemieux dekje, Carbon Mesh grey, en ik ben echt positief verrast over hoe het past en ligt onder het zadel. Ik was erg blij met de 3 lusjes en vraag me nu af of alle sjabrakken dat hebben?

Jazeker! Ik vind het ook erg fijn.

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:10

Maddy_Paola schreef:
mavantos schreef:
Iemand bekend met de Lemieux Snug Boots ultramesh? Staan op de website van HypoStore, maar zonder foto. Ben heeeeeel benieuwd of iemand er toch ergens een foto van heeft gevonden.

Ik zie op hun site geen snug ultramesh?
Op site van horse and health, die als eerste alle nieuwe spullen heeft in engeland zie ik ook alleen óf snug boots óf ultra support óf prosport mesh óf carbon mesh, maar dus niet combi van snu met mesh

https://hypostore.nl/lemieux-snug-boots ... -voor.html

Ik zie 'm wel.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:12

Zit hier de persoon die op dit moment 5 zadels te koop heeft staan en altijd adverteert met lemieux dekjes?
Dat is nu al de tweede keer dat ik kwijl bij de dekjes en die niet verkocht worden _O- heb geen zadel nodig maar die peacock {:}

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 21:44

xLiez schreef:
[ [url=m/lNhx25.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hallo. Ik zag je berichtje . Mocht je hem te koop zetten, dan heb ik interesse. Groetjes

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:13

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:17

Ik heb een Peacock Loire cadeau gekregen, maar ik weet niet van wie en waarom :+

Afbeelding

Ga hem morgen maar eens op mijn vieze Oostenrijkse teddybeer leggen. Denk dat het hem goed staat!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:32

Granoek schreef:
Zit hier de persoon die op dit moment 5 zadels te koop heeft staan en altijd adverteert met lemieux dekjes?
Dat is nu al de tweede keer dat ik kwijl bij de dekjes en die niet verkocht worden _O- heb geen zadel nodig maar die peacock {:}

Ik denk dat ik weet welke advertentie, en ze reageert net op iemand dat alleen die peacock dressuur te koop is, en nog een plum en een white

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:38

PeerAppel schreef:
Ik heb een Peacock Loire cadeau gekregen, maar ik weet niet van wie en waarom :+

[ [url=m/Nw8CQh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ga hem morgen maar eens op mijn vieze Oostenrijkse teddybeer leggen. Denk dat het hem goed staat!

Wow hoezo dat dan? Super leuk!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:39

Maddy_Paola schreef:
Granoek schreef:

Ik denk dat ik weet welke advertentie, en ze reageert net op iemand dat alleen die peacock dressuur te koop is, en nog een plum en een white

Ja ik heb contact gehad met haar maar was voor mij nog te duur op dit moment :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:42

k_m schreef:
PeerAppel schreef:

Ik heb geen flauw idee. Kreeg een DM op mijn paardeninsta van iemand waar ik nooit interactie mee heb gehad, dat er een cadeautje voor me af was geleverd bij mijn buren (was niet thuis). Had een lekkere bak snoepjes oid verwacht, geen dekje van +€60 :oo En diegene die me DM'de beweert alleen boodschapper te zijn. Er zat een kaartje bij met een opdracht en die voer ik maar netjes uit morgen. Hopelijk leidt dat tot een antwoord. _O-

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:43

PeerAppel schreef:

Huh?? Haha nog beter verhaal dan mijn vriend :D leuk zeg, hele mooi kleur.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:45

PeerAppel schreef:
k_m schreef:

Ik heb geen flauw idee. Kreeg een DM op mijn paardeninsta van iemand waar ik nooit interactie mee heb gehad, dat er een cadeautje voor me af was geleverd bij mijn buren (was niet thuis). Had een lekkere bak snoepjes oid verwacht, geen dekje van +€60 :oo En diegene die me DM'de beweert alleen boodschapper te zijn. Er zat een kaartje bij met een opdracht en die voer ik maar netjes uit morgen. Hopelijk leidt dat tot een antwoord. _O-

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt haha

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-21 22:50

En wat is de opdracht? :D