Ja stiekem wel hahah ik heb deNavyDeze bruineEmeraldSeagrassPinkTealEn een witte De andere kleuren ben ik niet perse overtuigd of het lijkt er al op. Ik hoop op een mooie paarse deze winter
Ik wil graag de teal in cob dressuur. Iemand een idee of die nog ergens te bestellen is? Heb gisteren wel de pistache gekocht, echt blij mee.
Champagne net binnen gekregen, ik ben helaas niet thuis maar mams stuurde een fotoHet is voor onder mijn donker-bruine springtuig! Ik plaats asap een foto als die erop ligt
Passorapard schreef:[ [url=m/ZrOZ5T.jpg]Afbeelding[/url] ]Champagne net binnen gekregen, ik ben helaas niet thuis maar mams stuurde een fotoHet is voor onder mijn donker-bruine springtuig! Ik plaats asap een foto als die erop ligt Wauw!! Lijkt ook zilveren gloed/kleur in te zitten?Echt heel mooi!
Nee die zijn helaas te groot voor mijn hafje. Daarbij rij ik eigenlijk nooit met bandages en in Mn dressuurset ook nooit met oornetje. Vind het wel heel gaaf erbij!
Stal_Fiore schreef:Ik kon me niet bedwingen... had al een tijdje op Mn handen gezeten. [ [url=m/afiARP.jpg]Afbeelding[/url] ]Heul mooi!!
ohh, dat is wel echt mooi! Zit er ook al een tijdje naar te staren op de website ... eerst nog maar wat sparen!
Ik heb met de sale deze Seagrass gekocht Dat setje met de moroccan is prachtig! Jammer dat ik die nergens vind
Nee helaas niet in de sale. Trui was overigens wel in de sale. Seagrass staat goed op je paard. Mooi!!
Ik heb van iemand een nieuwe ES pistache maat cob overgenomen. Maar ben bang dat ie te klein is onder Mn zadel... zou echt jammer zijn.
XiiaaooNaa schreef:RuitergoedHypostoreRuisterstadFrontriemDesignHorseBoutiqueMiss hebben ze daar nog de MoroccanBij Hypostore hebben ze hem sws op voorraad
Farjen schreef:Ik heb met de sale deze Seagrass gekocht [ [url=m/SznRon.jpg]Afbeelding[/url] ]Wauw! Staat echt mooi!Dat setje met de moroccan is prachtig! Jammer dat ik die nergens vind