Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperZodiaX schreef:koetjeboe schreef:kan iemand mij de lengte vertellen van de snug boots maat M voor en achter
Er is geen voor en achter, het is 1 model. Je moet dus voor de M nemen en achter de L
koetjeboe schreef:SuperZodiaX schreef:Er is geen voor en achter, het is 1 model. Je moet dus voor de M nemen en achter de L
ow op de site van lemieus hebben ze het over front M en Hind M.
Nu is mijn engels niet zo maar dacht dat dit voor en achter betekende
_Lucifertje schreef:Ik heb de LeMieux Snug Boots gisteren binnen gekregen, vandaag gepast.
Ze zitten echt perfect, als gegoten. Mijn paard is 1.64 met vrij smalle benen, ik heb maat M. Dus over de pasvorm ben ik tot nu toe erg tevreden! Ik vind de sluitingen daarnaast juist heel makkelijk
Gimmick11 schreef:Gisteren heb ik de lemieux stealth air binnen gekregen.
Ik heb ze nog niet gepast. Ik vind het raar dat bij de achter beschermers de beschermplaat aan de voorzijde van het been zit, terwijl de pezen aan de achterkant zitten...
Ik nu ook maar dalmars besteld, even kijken welke ik hou.
Het is voor in de paddock bedoeld, mijn paard heeft nu voor de tweede keer in anderhalf jaar een peesblessure
Anoniem schreef:Gimmick11 schreef:Gisteren heb ik de lemieux stealth air binnen gekregen.
Ik heb ze nog niet gepast. Ik vind het raar dat bij de achter beschermers de beschermplaat aan de voorzijde van het been zit, terwijl de pezen aan de achterkant zitten...
Het is voor in de paddock bedoeld, mijn paard heeft nu voor de tweede keer in anderhalf jaar een peesblessure
Dat is juist logisch als je kijkt hoe een paard springt.
Gimmick11 schreef:Anoniem schreef:
Dat is juist logisch als je kijkt hoe een paard springt.
Ja, dat snap ik. Maar bij de voorbeschermers zit de kunststof plaat wel een de achterkant. Waar de pezen zitten. Daar wil ik de plaat hebben.
Nou ja, ik ga toch niet met haar springen op het moment.
Gimmick11 schreef:Gisteren heb ik de lemieux stealth air binnen gekregen.
pol013 schreef:Ik kan mij niet voorstellen hoe een paard een harde klap op de achterkant van zijn pezen moet krijgen..