Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
car0linee schreef:Maar komt de singelplek niet nog meer naar voren te liggen? Kan het altijd eens proberen natuurlijk, singel ligt hier tochBedankt voor de tip.
Daphneeeej schreef:car0linee schreef:Maar komt de singelplek niet nog meer naar voren te liggen? Kan het altijd eens proberen natuurlijk, singel ligt hier tochBedankt voor de tip.
Ik kan misscchien even proberen of ik morgen wat foto's kan maken voor je. Dat ik er 1 maak met de bolle kant naar voren en 1 naar achter.
In theorie denk je idd dat het zadel juist helemaal naar voren schuift doordat de uiteindes juist naar voren wijzen maar ik kreeg juist dat het minder achter de oksel ging zitten maar gewoon onder het zadel waar je het aansingelt.
xLianneZorro schreef:Mag ik hier misschien wat vragen? Ik heb sinds kort een boomloos zadel aangeschaft alleen dus nog geen geschikt pad. Ik was aan het kijken naar pads met inlages, maar vind ze allemaal zo saai...Hebben jullie nog tips of ideeën?
Foto van het zadel: http://i62.tinypic.com/6ezq52.jpg
Teteltee schreef:Zijn er hier nog mensen in het Noorden van het land die graag een consult zouden willen? Ben bezig met het plannen van 1 of 2 dagen Groningen/Friesland/Drenthe en heb 1 consult al bevestigd, voorlopig staat die afspraak op woensdag 4 februari. Op die dag, of een dag er voor of er na, heb ik nog tijd voor consulten. De reiskosten worden dan verdeeld over het aantal afspraken dat ik heb