Maar ja, ik heb makkelijk praten, ik heb die van mij al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar geloof me het is het wachten meer dan waard!! CK88 schreef:Belker schreef:Dan heb je geluk. Ik heb geen leenzadel en merk dus niks van die services.
Moet je even contact opnemen met je fitter, heb ik ook gedaan en kreeg toen ook een leenmodel
ik heb er nu ook een 16,5 inch op liggen. ClauGeli68 schreef:@Belker; aankomende week komt je zadel!
vonneke schreef:Das veel goud
Ben benieuwd!!! Foto?
. Zadel was nog niet binnen bij zadelmaker. Verwachten hem morgen. Maar morgen kan ik zelf niet dus hoopte vrijdag nog ergens een plekje te vinden. Ik wacht nu 3 maanden en 2 weken. Als ik dit van te voren had geweten had ik nog wel een keer achter mn oren gekrapt voordat ik bestelde.. Nou hopen dat hij naar wens is waar ik ook twijfels bij heb. Heb een foto gezien waarbij het leek of de stiksels ook bruin waren..die had ik als het goed is zwart. Dus hoop dat het beeld vertekend en mn order wel met zwarte stiksels is anders in communicatie niet goed gegaan. Maar kan ik me niet voorstellen want hij heeft nog een keer extra gebeld om te checken.. Dus we wachten maar weer af!