Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:08

hetismij schreef:
Floortje_89 een vriend van mij had dat ook en die heeft hem terug gestuurd!

Ben wel benieuwd hoe dit is opgelost. Is deze vervangen door een nieuwe ?

Floortje_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 15:49

Hartje schreef:
hetismij schreef:
Floortje_89 een vriend van mij had dat ook en die heeft hem terug gestuurd!

Daar ben ik ook benieuwd naar, want dit is niet zo tof.. helemaal niet omdat de rest van mijn singels dit niet heeft en dit veruit de duurste was -O-

Twinkelbell

Re: Fairfax Performance singels - Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:33

Hoi allemaal, lees al een poosje mee, heeft iemand een dressuur narrow van 55cm, ik wil graag de totale lengte weten, gelet op de lange levertijd, ben ik daar wel nieuwsgierig naar. Waarschijnlijk maakt het niet uit of het de normale of smalle maat is, lijkt mij, gaat tenslotte op de lengte. hopelijk kan iemand het antwoord verschaffen. bedankt!

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:49

Wie de 60 cm heeft, mag ook de totale lengte plaatsen. thanks

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 17:51

Ik heb een 60cm (normaal) singel, ik zal hem straks als ik thuis ben even nameten :o

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:03

Twinkelbell schreef:
Hoi allemaal, lees al een poosje mee, heeft iemand een dressuur narrow van 55cm, ik wil graag de totale lengte weten, gelet op de lange levertijd, ben ik daar wel nieuwsgierig naar. Waarschijnlijk maakt het niet uit of het de normale of smalle maat is, lijkt mij, gaat tenslotte op de lengte. hopelijk kan iemand het antwoord verschaffen. bedankt!

Ik heb de 55 cm besteld maar moet nog ongeveer weken geduld hebben omdat ik en bruin wilde en small.

Je zou kunnen bellen naar de ruitersportzaak die weten het zo voor je. Naar mijn idee lag de 55 in het zwart er gewoon maar kan zijn dat die ondertussen ook al verkocht is.

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 18:15

Ik heb wat teruggelezen maar kan er niet zo goed uit opmaken hoeveel centimeter meer of minder je moet rekenen in vergelijking met je eigen singel.

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:35

Iemand had er een van 70cm en totaal 82
mijn kentaur anatomisch is 55cm en 71cm en die past goed, die zit om en nabij zoals het plaatjevan ff
zo hoop ik er een beetje uit te komen, als het dantoch fout gaat, is hetniet anders...ik kan wel zoveelmogelijk het voorwerk doen.

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:15

Floortje_89 schreef:
Hartje schreef:

Daar ben ik ook benieuwd naar, want dit is niet zo tof.. helemaal niet omdat de rest van mijn singels dit niet heeft en dit veruit de duurste was -O-

Ja hij heeft een nieuwe gekregen, maar bij hem was het wel al na 2 maanden (en ook goed verzorgen, maar wel meerdere paarden rijden op een dag)

Twinkelbell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:28

viphorse schreef:
Twinkelbell schreef:

Ik heb de 55 cm besteld maar moet nog ongeveer weken geduld hebben omdat ik en bruin wilde en small.

Je zou kunnen bellen naar de ruitersportzaak die weten het zo voor je. Naar mijn idee lag de 55 in het zwart er gewoon maar kan zijn dat die ondertussen ook al verkocht is.

Bij mij in de buurt heeft geen een ruitersportzaak de 55 cm liggen. Vandaar dat ik het hier vraag.

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 18:18

Bel anders naar Pas de deux die had ze liggen in zwart en met korting ook .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 22:27

Een singel van 75 cm is echt heel lang of niet?

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:13

vonneke schreef:
Een singel van 75 cm is echt heel lang of niet?

ik heb de 75 cm... gewoon genomen zoals mijn ouder neopreen... is wel de langste maat van dressuur als k me niet vergis...

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 23:19

Ik ben er echt super blij mee nu een paar weken later. Ze is nu stil in de aanleuning en zo ruim geworden. Ze durft nu ook eindelijk wat meer opgericht te lopen. Ik heb er nu twee wedstrijden mee gereden en zelfs mijn vriend zag hoe veel ze is verbeterd. Eerste wedstrijd met de singel gelijk in de prijzen en gisteren zelfs twee keer eerste. Had ik geweten dat het voor mijn merrie zo'n enorm verschil zou maken dan had ik niet zo lang getwijfeld in de aanschaf. Het is een flinke investering maar ik vind het dubbel en dwars waard geweest. :j

2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:06

Ligt de singel anders bij verschillende zadels? Wil misschien de singel opnieuw proberen omdat ik een ander zadel heb.

Priscilla_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:55

Neehoor bij mij log gewoon hetzelfde heb nu ook na aanschaf gebruikt bij 3 zadels

KisszZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:45

hier ook nog steeds tevreden met mn fairfax, moet nu alleen zelf leren doseren qua middendraf haha!! instructrice vond het ook al veel verbeterd!!
1e ws weer gehad met een 7 op uitgestrekte stap! :)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:52

rij ook al aantal maanden met de singel. merk veel verschil paard kan nou wel door de bochten komen en loopt veel ruimer ook beter ruggebruik ben er zeer tevreden over.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 21:19

Zijn er hier mensen die zelf normaal gesproken een 60cm singel (incluis leerstukje boven de gesp, van gesp tot gesp: 56.50 cm), ongeveer 2 cm tussen singel en dekje, hadden en die nu uit komen op een 55 cm singel van Fairfax?

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 07:02

josie schreef:
Zijn er hier mensen die zelf normaal gesproken een 60cm singel (incluis leerstukje boven de gesp, van gesp tot gesp: 56.50 cm), ongeveer 2 cm tussen singel en dekje, hadden en die nu uit komen op een 55 cm singel van Fairfax?

Ja ik dus .
Ik heb nu de 55 cm smal besteld. Vond het ook klein maar heb voor advies gebeld naar de ruitershop en die vertelden mij dat het klopt.

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 12:42

Ik heb mijn 60cm singel nagemeten. De totale lengte van de singel is 75cm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:25

Bestelling gedaan. hopelijk niet heel erg lang wachten.

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 14:08

voor mensen die misschien nog een fairfax zoeken ik heb er nog 1 te koop wegens verkoop paard pb me maar bij interesse.

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:12

Welke maat, kleur en uitvoering?

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:51

Ik heb eerder een 65cm normale uitvoering getest en daar liep 'ie niet fijn op, vond hem ook echt te kort. Heb nu een smalle variant in 75cm voor een leuk prijsje aan weten te schaffen en daar tot nu toe erg tevreden mee. Geen wow gevoel of enorme verandering, maar het is gewoon een super fijne singel qua pasvorm en kwaliteit. Hij zou voor die van mij alleen nóg wel ietsje langer mogen, voor 't mooie zou hij nog net even meer richting het dekje kunnen aansluiten maar is zeker niet storend.