hetismij schreef:Floortje_89 een vriend van mij had dat ook en die heeft hem terug gestuurd!
Ben wel benieuwd hoe dit is opgelost. Is deze vervangen door een nieuwe ?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hartje schreef:hetismij schreef:Floortje_89 een vriend van mij had dat ook en die heeft hem terug gestuurd!
Twinkelbell schreef:Hoi allemaal, lees al een poosje mee, heeft iemand een dressuur narrow van 55cm, ik wil graag de totale lengte weten, gelet op de lange levertijd, ben ik daar wel nieuwsgierig naar. Waarschijnlijk maakt het niet uit of het de normale of smalle maat is, lijkt mij, gaat tenslotte op de lengte. hopelijk kan iemand het antwoord verschaffen. bedankt!
Floortje_89 schreef:Hartje schreef:
Daar ben ik ook benieuwd naar, want dit is niet zo tof.. helemaal niet omdat de rest van mijn singels dit niet heeft en dit veruit de duurste was
viphorse schreef:Twinkelbell schreef:Hoi allemaal, lees al een poosje mee, heeft iemand een dressuur narrow van 55cm, ik wil graag de totale lengte weten, gelet op de lange levertijd, ben ik daar wel nieuwsgierig naar. Waarschijnlijk maakt het niet uit of het de normale of smalle maat is, lijkt mij, gaat tenslotte op de lengte. hopelijk kan iemand het antwoord verschaffen. bedankt!
Ik heb de 55 cm besteld maar moet nog ongeveer weken geduld hebben omdat ik en bruin wilde en small.
Je zou kunnen bellen naar de ruitersportzaak die weten het zo voor je. Naar mijn idee lag de 55 in het zwart er gewoon maar kan zijn dat die ondertussen ook al verkocht is.
josie schreef:Zijn er hier mensen die zelf normaal gesproken een 60cm singel (incluis leerstukje boven de gesp, van gesp tot gesp: 56.50 cm), ongeveer 2 cm tussen singel en dekje, hadden en die nu uit komen op een 55 cm singel van Fairfax?