hahaa, dat valt toch wel mee ik heb hem zelfs nog even snel ingevet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
supertinkie schreef:Dat ziet er goed uit lovesfire!Nu wordt het wachten voor mij nog moeilijker haha! Ik wil mijn zadel ook hebben....
Ik was wel blij trouwens met het passen hoor, ik heb nu een 18 inch zadel en die ik nu besteld heb is een 17,5, dat kon volgens Arno prima. Dus ik ga naar een maatje kleiner
supertinkie schreef:Dat ziet er goed uit lovesfire!Nu wordt het wachten voor mij nog moeilijker haha! Ik wil mijn zadel ook hebben....
Ik was wel blij trouwens met het passen hoor, ik heb nu een 18 inch zadel en die ik nu besteld heb is een 17,5, dat kon volgens Arno prima. Dus ik ga naar een maatje kleiner
cupido1996 schreef:Toen hij mijn nieuwe zadel op stal kwam brengen, heeft hij ook het KN zadel van een stalgenoot opgevuld. Zij is hier erg tevreden over. Maar ik weet niet of hij alleen voor dit soort klussen komt. Dit was wel in combinatie met zijn eigen zadel afleveren.
Renske_ schreef:Nav een ander topic even hier de vraag: Weet iemand of Arno ook bestaande zadels die niet van zijn eigen merk zijn aanpast?
En zo ja, is iedereen daar net zo tevreden over als over zijn eigen zadels? Want daar hoor ik niets dan goed over