Dyonne schreef:Zelf gebruik ik hem wel als kaptoom, maar heb geen echt vergelijkingsmateriaal. Werkt wel fijn.
Oke, bedankt! Ik denk dat ik het tzt maar gewoon moet gaan proberen. Nu de juiste maat nog
Edit; toevoeging
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ga er nu ook eentje aanschaffen voor mijn jonge paard van 2,5 want ik denk dat een prima begin voor haar zal zijn. 
). Het pijltje van "front" wijst nu naar z'n oren en de uitsparingen zitten aan de achterkant ..BleikjA schreef:Hoi iedereen, ik lees dit topic al een tijdje mee. Mijn merrie is wat lastig met het bit en dit lijkt me geen verkeerd hoofdstel.
Nu vind ik alleen via bokt dit; http://www.mijnwinkel.nl/shop70000/ (helemaal onderaan) Voor 69 euro! scheelt toch een hoop. Dit zal toch niet de echte zijn?
Laat je weten wat ze antwoorden op je mail ?
na een hoop ellende op stal.i.v.m asbest vervuiling en afsluiten van het gehele terrein.Had hem al 2 maanden in huis...pfff
en toch wel een redelijk kort hoofd.
Ik durf hem niet zo maar te bestellen, straks krijg ik maat full. Hmmm of.... ze schreven aan jullie dat het cob en kleine full was, misschien hebben ze gewoon maat 'horse' en is dat een cob/kleine full??