Ok, dank voor de tip. Morgen even proberen!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Texas02 schreef:Haha, sorry![]()
Ik vind hem zo wel heel mooi, op jouw paardje! Maar ik ga mijn uiterste best doen om hem niet te kopen, ik heb de Forest Green en de Emerald ook al
Maar ik hoop dat het werkt, je kunt allebei even proberen en kijken wanneer hij het beste blijft liggen. Voor erdoor en achter niet, of omgekeerd.. Zou mooi zijn als het werkt!
annaxmaex schreef:Zijn er toevallig mensen in deze groep die oornetjes verkopen van equestrian stockholm? Wil voor een fotoshoot een paar kleuren hebben, maar is zonde om ze nieuw te kopen want ik gebruik ze maar 1 of 2 keer. ben op zoek naar de bordeaux, evening haze en bronze gold in maat full allemaal. heeft geen haast, of een website waar die in de korting zijn.
lies schreef:Ik heb een sycamore gekocht, echt een prachtige kleur, maar hij schuift enorm. Nooit last van gehad bij m'n ES vzh dekjes icm vzh zadel. Is de pasvorm veranderd, of ligt het aan mijn zadel?
Voor het rijden
[ [url=m/t5EYPk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het rijden
[ [url=m/RK6YKl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij trekt ook helemaal strak op de schoft![]()
Ook vorige keer gebeurd met een gat strakker aangesingeld. Geen last van bij m'n PS of Sweden dekjes. Heb nu een monoblad, heb de lusjes aan de voorste singelstoot vastgezet, maar dat heeft kennelijk geen zin..
Hebben meer mensen hier last van?
lies schreef:Ik heb een sycamore gekocht, echt een prachtige kleur, maar hij schuift enorm. Nooit last van gehad bij m'n ES vzh dekjes icm vzh zadel. Is de pasvorm veranderd, of ligt het aan mijn zadel?
Voor het rijden
[ [url=m/t5EYPk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na het rijden
[ [url=m/RK6YKl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij trekt ook helemaal strak op de schoft![]()
Ook vorige keer gebeurd met een gat strakker aangesingeld. Geen last van bij m'n PS of Sweden dekjes. Heb nu een monoblad, heb de lusjes aan de voorste singelstoot vastgezet, maar dat heeft kennelijk geen zin..
Hebben meer mensen hier last van?