PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lies

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 00:52

Je blijft editten :D Zie voor de rest van je vraag mijn edit.

Ok, dank voor de tip. Morgen even proberen!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 00:55

Haha, sorry :+ :D Ik vind hem zo wel heel mooi, op jouw paardje! Maar ik ga mijn uiterste best doen om hem niet te kopen, ik heb de Forest Green en de Emerald ook al :D Maar ik hoop dat het werkt, je kunt allebei even proberen en kijken wanneer hij het beste blijft liggen. Voor erdoor en achter niet, of omgekeerd.. Zou mooi zijn als het werkt!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 01:02

Haha ja, je hebt te veel dekjes, ik zie je wel posten hier, dus niet meer kopen! :n :+

Ik wil d'r nog een paar bij, had onder m'n vzh zadel voornamelijk equito's, die lagen ook prima, maar vind de kwaliteit minder en behoudt ook minder zijn waarde. Daarom wil ik nu graag wat meer ES en PS, maar ja, als dit bij alle ES dekjes gebeurt onder mijn zadel, dan houd ik het bij PS, denk ik.

Nou ja, ik ga het morgen op jouw manier proberen, ik laat het weten. Dank nogmaals!

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 01:17

Het valt mee hoor O:) 10 ES en 2 PS, die liggen er toch het meeste op :D En dan nog 7 andere, waarvan er eigenlijk maar 2 ook regelmatig gebruikt worden. De Lara Tweedie gaat straks toch weer op marktplaats, die is intussen gewassen en ik hoop dat hij nu wel weg gaat, ik heb er niks mee.. Dus dan zijn het er maar 18 meer :+ Moet kunnen toch? _O-

Equito trok bij mij juist strak achter het zadel (echt strak), dus die heb ik allemaal verkocht vorig jaar.. Ik durf geen nieuwe weer te proberen nu ik een dressuurzadel heb. Vind ze wel heel mooi, maar ook met de bareback pad trokken ze toen strak, dus ik durf het niet meer aan.

Ik ben heel benieuwd! :) Misschien had de zadelpasser wel gelijk :j

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 01:19

Texas02 schreef:
Haha, sorry :+ :D Ik vind hem zo wel heel mooi, op jouw paardje! Maar ik ga mijn uiterste best doen om hem niet te kopen, ik heb de Forest Green en de Emerald ook al :D Maar ik hoop dat het werkt, je kunt allebei even proberen en kijken wanneer hij het beste blijft liggen. Voor erdoor en achter niet, of omgekeerd.. Zou mooi zijn als het werkt!

De Sycamore is wel echt andere kleur dan forest green en emerald.
Forest green-sycamore-amazonite
is niet de emerald maar Amazonite is zelfde basis kleur.
Afbeelding

Wij ook eergisteren mee gereden met de Sycamore, verschilt wel echt in welk licht je het dekje ziet <3

Afbeelding

Afbeelding

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 01:36

Maar toch ga ik hem niet kopen _O- Mag echt niet :+ Hij staat wel heel mooi!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 07:30

Lies wat kan helpen is het dekje een keertje wassen. Ik had vroeger ook bij ES dat ze niet bleven liggen, maar na een wasbeurt is het "gladde" er precies vanaf en blijven ze netjes liggen :)

Wel heel mooi die Sycamore's! Maar ik heb de deep olivine al, ik vind hem er toch erg op lijken (en heb al zoveel groene dekjes :o )

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 10:40

Oh thnx Farjen! Ook een goede tip hoop ik. Ga ‘m vandaag eerst wassen en dan probeer ik ‘m vrijdag wel weer.

Ik vind de Olivine ook heel erg op de Sycamore lijken. Het is een minimaal verschil, ik zou ‘m ook niet kopen als ik de Olivine al had.

Ja nee texas, dat valt mee hoor (not :+ ) Heb momenteel maar 3 dekjes. Wil er wel wat meer, maar net een nieuw zadel, dus rib uit m’n lijf. Maar totaal 5 a 6 dekjes vind ik wel genoeg, zoveel had ik ook bij m’n vzh zadel. Ik kijk m’n ogen uit in dit topic :))

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 11:24

3 vind ik dan weer heel weinig, daar red ik het niet mee _O-

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 15:10

Zijn er toevallig mensen in deze groep die oornetjes verkopen van equestrian stockholm? Wil voor een fotoshoot een paar kleuren hebben, maar is zonde om ze nieuw te kopen want ik gebruik ze maar 1 of 2 keer. ben op zoek naar de bordeaux, evening haze en bronze gold in maat full allemaal. heeft geen haast, of een website waar die in de korting zijn.

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 16:25

annaxmaex schreef:
Zijn er toevallig mensen in deze groep die oornetjes verkopen van equestrian stockholm? Wil voor een fotoshoot een paar kleuren hebben, maar is zonde om ze nieuw te kopen want ik gebruik ze maar 1 of 2 keer. ben op zoek naar de bordeaux, evening haze en bronze gold in maat full allemaal. heeft geen haast, of een website waar die in de korting zijn.

De Bronze Gold is met 25% korting op de site van ES.
De rest kan ik nergens met korting zien.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-23 22:43

Vandaag mijn vrije dag goed besteed door o.a. mijn collectie foto te maken. Vind mijn collectie nog best bescheiden, in het afgelopen jaar zijn er ook maar 3 (PS/ES) dekjes bij gekomen (en 1 kentucky).
Afbeelding

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 22:45

Leuk zo met de verschillende kleuren in je collectie! :j

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 22:49

Hierbij mijn collectie foto, ik mis overduidelijk nog iets roods en/of oranjes (al heb ik n lemieux die perfect bij de PS ginger past en dat vind ik wel ff voldoende :+ )

Afbeelding
Afbeelding

Onze collecties zouden elkaar goed aanvullen roulette, beige mis ik ook nog zie ik..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-23 23:20

lies schreef:
Ik heb een sycamore gekocht, echt een prachtige kleur, maar hij schuift enorm. Nooit last van gehad bij m'n ES vzh dekjes icm vzh zadel. Is de pasvorm veranderd, of ligt het aan mijn zadel?

Voor het rijden
[ [url=m/t5EYPk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na het rijden
[ [url=m/RK6YKl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij trekt ook helemaal strak op de schoft :
Ook vorige keer gebeurd met een gat strakker aangesingeld. Geen last van bij m'n PS of Sweden dekjes. Heb nu een monoblad, heb de lusjes aan de voorste singelstoot vastgezet, maar dat heeft kennelijk geen zin..
Hebben meer mensen hier last van?

Wil je er soms weer vanaf?
Gaat zo vloeiend tussen ons dat ik wel intresse heb

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 00:35

HAHAHAHA nee, nog niet :D

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 08:57

lies schreef:
Ik heb een sycamore gekocht, echt een prachtige kleur, maar hij schuift enorm. Nooit last van gehad bij m'n ES vzh dekjes icm vzh zadel. Is de pasvorm veranderd, of ligt het aan mijn zadel?

Voor het rijden
[ [url=m/t5EYPk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Na het rijden
[ [url=m/RK6YKl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij trekt ook helemaal strak op de schoft :
Ook vorige keer gebeurd met een gat strakker aangesingeld. Geen last van bij m'n PS of Sweden dekjes. Heb nu een monoblad, heb de lusjes aan de voorste singelstoot vastgezet, maar dat heeft kennelijk geen zin..
Hebben meer mensen hier last van?

Meestal ligt dat aan het zadel en feit dat er een bontje onder ligt zegt mij dat het zadel dus sowieso al niet helemaal lekker ligt.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 10:28

Das wel een erg snelle conclusie, die onjuist is. Het kopijzer is aangepast op het gebruik van het bontje. Met andere dekjes heb ik dit probleem niet. Alsof elk zadel waar een bontje onder ligt niet past.

Heb overigens gister het kopijzer gewisseld, er zit nu een kleiner kopijzer in, heb het bontje weggelaten en het dekje schoof weer. Ook de ene singelstoot onder de lus en de ander eroverheen hielp niet. Nu gewassen en morgen nog eens proberen.

Mijouxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:18

Is er toevallig al een vergelijkingsfoto tussen de forest green en sycamore green ?

Ik wil 1 van de 2 nog graag toevoegen aan mijn collectie

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 12:32

Ik hoop dat ik het red om voor de 31e een collectie foto te maken

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 13:34

Mijouxx schreef:
Is er toevallig al een vergelijkingsfoto tussen de forest green en sycamore green ?

Ik wil 1 van de 2 nog graag toevoegen aan mijn collectie

Heb hier een foto naast elkaar maar is niet in dag licht, dus vertekent beetje.

Afbeelding

En ook foto’s van op het paard
Forest green
Afbeelding

Sycamore
Afbeelding

Afbeelding

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 19:33

De Sycamore is echt prachtig zeg! Ik hou van groen <3

Ik moet ook eens een collectiefoto maken, heb er ondertussen bijna 10 denk in :D

En om het verdriet van mijn verloren dekje goed te maken de eerste buitenrit ooit op mijn zelfgefokte merrie ingezet met mijn favoriete setje *\o/*

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Poseren kan je leren toch? Dat zit er nog niet in :=

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 20:01

Ja, dat poseren valt bij die van mij ook niet altijd mee :D Rare geluidjes helpen nog wel eens :+ Maar die kleur staat prachtig! Kunnen ze echt niet achterhalen waar je dekje is? :(:)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 21:52

Balkjes training met de Midnight Blue <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-23 22:21

Texas02 schreef:
Ja, dat poseren valt bij die van mij ook niet altijd mee :D Rare geluidjes helpen nog wel eens :+ Maar die kleur staat prachtig! Kunnen ze echt niet achterhalen waar je dekje is? :(:)

Ik ben er bang voor. Dhl werkt nou niet bepaald mee