SarahIlse schreef:Er staat op de site van KifraHorse onderstaand zadel (zie foto), heeft iemand hier ervaring mee en is dit een boomloos zadel of niet?
[ [url=m/KYZ6hA.png]Afbeelding[/url] ]
Tekna zadels zijn niet boomloos

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Atent schreef:Ja ik was in Epe. Jij ook daar geweest? Het was 23.4 km heb klasse 0 gedaan. Kennismakingsklasse. Was eerste geworden.
dieseltje09 schreef:heb om foto's gevraagd. Dan weet ik meer welk het is.Art_Ificious schreef:Iemand wil mijn Bf London ruilen tegen een Rider Pro dressuur compleet.
Lastig weet niet of ik dit moet doen.
Wat voor rider pro? Zo'n kunstof gebakkie? Dan zeker niet doen! De leren variant(let goed op welke maar ze hebben leren vanuit de santa cruz fabriek en dat zijn gewoon goede zadels, hebben er ook 1 die leer is maar net zo rot is als zadelmarkt)
Kitty_ schreef:SarahIlse schreef:Er staat op de site van KifraHorse onderstaand zadel (zie foto), heeft iemand hier ervaring mee en is dit een boomloos zadel of niet?
[ [url=m/KYZ6hA.png]Afbeelding[/url] ]
Tekna zadels zijn niet boomloos
Citaat:Och jee die Ghost....dat was zeker dat vreemd veels te rond gevormde gebakje dat je toen liet zien BZ ehm Kwetaltoen jullie bezig waren met het uitdenken van een Ghost 2.0?
Buitenzinnig schreef:Kwetal schreef:Ghost heeft tegenwoordig ook van die cantle tasjes, maar dan met vakjes, zodat je kleine spulletjes niet door elkaar husselen. Hopelijk heeft BZ er inmiddels een goede foto van?
Yup!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kwetal schreef:Geweldig Lovelance![]()
Stoere tasjesGhost heeft tegenwoordig ook van die cantle tasjes, maar dan met vakjes, zodat je kleine spulletjes niet door elkaar husselen. Hopelijk heeft BZ er inmiddels een goede foto van?
Mogen we jouw foto's gebruiken???