Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hetlevenwint schreef:Wil gerust verkoopsfoto's maken voor je moest je dat willen (en eventueel eens je paarden in het echt bewonderen *subtiel* ).
pmarena schreef:Ze zijn ook wel kogelrond hoor, vooral die jonge
Maar toch zie je het er niet echt aan af vind ik, je zit er best mooi op op die rij-foto met de London
Marcella schreef:pmarena schreef:Zo ben je inderdaad net een kleine pony pletter
![]()
minikatje schreef:pmarena schreef:Zo ben je inderdaad net een kleine pony pletter
![]()
![]()
![]()
idd, de kleine
hoe zie je er dan uit op de grote?
hetlevenwint schreef:Wat voor pad heb je er onder daar ? Heel mooi pad namelijk!
Nu ga je dan eens pb zenden om eens te kijken wanneer het past om eens mee te gaan naar stal, fotocamera gaat zoizo mee dan.
malih schreef:Waauw. Gister voor het eerst op mijn boomloze zadel gezeten op mijn pony. Want bijzonder.
ik vind het echt geweldig ik zit als een huis. Veel steviger dan is mijn boom zadels. Hij licht prima. En wat ik heel bijzonder vind is dat ik me pony echt voel bewegen. Ik voel hoe ze haar achter benen naar voren beweegt. Ik voel haar borstkas uitzetten tijdens het ademhalen. En zodra ze iets spannend voel je veel meer dat ze spanning op bouwen...Wat een bijzondere verandering.
malih schreef:Waauw. Gister voor het eerst op mijn boomloze zadel gezeten op mijn pony. Want bijzonder.
ik vind het echt geweldig ik zit als een huis. Veel steviger dan is mijn boom zadels. Hij licht prima. En wat ik heel bijzonder vind is dat ik me pony echt voel bewegen. Ik voel hoe ze haar achter benen naar voren beweegt. Ik voel haar borstkas uitzetten tijdens het ademhalen. En zodra ze iets spannend voel je veel meer dat ze spanning op bouwen...Wat een bijzondere verandering.
jomaro schreef:malih schreef:Waauw. Gister voor het eerst op mijn boomloze zadel gezeten op mijn pony. Want bijzonder.
Wat voor boomloos zadel heb je? Fijn dat het zo heerlijk zit.