Eigenlijk had ik besloten dat ik nu echt even niks meer mag kopen, maar zo wordt het wel heel lastig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annaxmaex schreef:Voor de mensen die het leuk vinden, ik houd een ES lijstje bij van alle dekjes die ze hebben uitgebracht. Kan je voor jezelf ook aanstrepen welke je hebt en welke je nog wilt haha
[ [url=m/Ff55ET.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hWL6Mm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matheno schreef:annaxmaex schreef:Voor de mensen die het leuk vinden, ik houd een ES lijstje bij van alle dekjes die ze hebben uitgebracht. Kan je voor jezelf ook aanstrepen welke je hebt en welke je nog wilt haha
[ [url=m/Ff55ET.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hWL6Mm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke is dat laatste dekje ?
annaxmaex schreef:gewoonmarie schreef:Ik hoop zo dat ze nog een keer de witte met een rode rand gaan uitbrengen. Zit hem al erg lang te zoeken.
Wij zijn dit weekend verhuisd…. [ [url=m/Req7Ah.jpg]Afbeelding[/url] ]
Krijg ik hier kritiek op….
Staat er 1 op Facebook te koop dacht ik
Igniss schreef:Mag ik even huilen hier, ik had via mp een zgan Lichen green dekje gevonden is die gewoon kwijt. DHL zegt bezorgt maar dus mooi niet. en ook niet bij de rest van de straatNu maar verder zoeken naar een nieuwe als die niet boven water komt.
Igniss schreef:Mag ik even huilen hier, ik had via mp een zgan Lichen green dekje gevonden is die gewoon kwijt. DHL zegt bezorgt maar dus mooi niet. en ook niet bij de rest van de straatNu maar verder zoeken naar een nieuwe als die niet boven water komt.
Sunrise schreef:Igniss schreef:Mag ik even huilen hier, ik had via mp een zgan Lichen green dekje gevonden is die gewoon kwijt. DHL zegt bezorgt maar dus mooi niet. en ook niet bij de rest van de straatNu maar verder zoeken naar een nieuwe als die niet boven water komt.
Meestal kun je dan een QR code scannen en dan staat er waar het precies is afgegeven. Tenminste dat is mijn ervaring.
Of hebben ze gezegd dat het bij jou is afgegeven & heb je niet zo’n niet thuis briefje gekregen?
Als dat het geval is zou ik inderdaad zoals hierboven gezegd is even containers ect nakijken!
Igniss schreef:Sunrise schreef:Mag ik even huilen hier, ik had via mp een zgan Lichen green dekje gevonden is die gewoon kwijt. DHL zegt bezorgt maar dus mooi niet. en ook niet bij de rest van de straatNu maar verder zoeken naar een nieuwe als die niet boven water komt.
Meestal kun je dan een QR code scannen en dan staat er waar het precies is afgegeven. Tenminste dat is mijn ervaring.
Of hebben ze gezegd dat het bij jou is afgegeven & heb je niet zo’n niet thuis briefje gekregen?
Als dat het geval is zou ik inderdaad zoals hierboven gezegd is even containers ect nakijken!