PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:38

Samantha_ schreef:
Wauw wat een knapperd!

Hee Maartje, ik ken jou nog uit een mama topic volgens mij.

Ik denk dat ik bow Balance beugels ga bestellen bij hypostore, nu met korting mooie prijs.
Alleen ik ben zo’n muts, hoe haal je beugels van de beugelriemen af? Dat lukt bij mijn riemen niet volgens mij?

Heb je van die close contact riemen? Die heb ik ook. Helemaal los maken en dan kun je ze loshalen.

Ik heb met de vorige korting de bow balance al gekocht, maar ze komen helaas pas half december binnen. :-(

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:40

Lotte_Wessel schreef:
Kimley schreef:
Maar de bordeaux kwam bij hun pas in januari weer op voorraad toch?

Bij wie? Hypostore? Ik heb er net eentje besteld (springen full) en doe was nog op voorraad gaven ze aan :)

Ja de dressuur versie, had ik gehoord daar :)

anoukwendy

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:50

Leuk alle foto’s die voorbij komen.

Ik kan ook nog wel wat foto’s posten van mn slachtoffers dan

Faros, kwpn van 10 jaar
Afbeelding

Dino, noordzweedskoudbloed van 16 jaar
Wel met pensioen maar met af en toe een stapritje mag ie ook best in style
Afbeelding

Anastasia, shire van 2,5 jaar. Rustig begonnen met longeren wat ook best in style mag
Afbeelding

Kleintje, een shire kruising van 2,5 en zelfde verhaal als anastasia
Afbeelding

Dana, shire van 7 jaar. Vandaag dus te horen gekregen dat er ook nog een nieuw slachtoffer in dr buik groeit, nog een verassing dus. Ze moet eerst opknappen voordat ik haar ga beleren maar ook zij moet in iets moois
Afbeelding

En kleine pip, een shire kruising van een half jaar dus die mag nog even wachten
Afbeelding

Dit is dus mijn veestapel en groepje slachtoffers :P

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 16:57

Toevallig dat ik net jouw topic zat te lezen. Een voorzichtige gefeliciteerd met de kleine die verwacht wordt!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:02

Urbiezira schreef:
Samantha_ schreef:
Wauw wat een knapperd!

Ik denk dat ik bow Balance beugels ga bestellen bij hypostore, nu met korting mooie prijs.
Alleen ik ben zo’n muts, hoe haal je beugels van de beugelriemen af? Dat lukt bij mijn riemen niet volgens mij?

Uit een mama topic? Denk dat je me met een andere Maartje verwisselt :D Voor zover ik weet heb ik mij (nog) nooit in mama topics begeven, haha. Misschien ergens anders van?

En wat toevallig, ik zit dus ook precies te denken aan Sprenger beugels, maar dan de Flexcite. :j En als je je hele beugelriem losmaakt kan je die toch aan het uiteinde eraf schuiven, zo doe ik het ten minste altijd.

Haha nee bedoelde maartje_h

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:03

Matheno schreef:
Samantha_ schreef:
Wauw wat een knapperd!

Heb je van die close contact riemen? Die heb ik ook. Helemaal los maken en dan kun je ze loshalen.

Ik heb met de vorige korting de bow balance al gekocht, maar ze komen helaas pas half december binnen. :-(

Ja die inderdaad. Maar aan de bovenkant zit het volgens mij gestikt om dat haakje waarmee die vast hangt?

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:05

Je kan de riemen gewoon van je zadel halen.
Aan de bovenkant heb je als het goed is een gestikt "lusje". Daar kunnen je beugels dan gewoon overheen. :j

EDIT: Of bedoel je dat je de beugelriemen niet van je zadel kan losmaken?
Het uiteinde van dat ijzertje waar je riemen aan vast zitten kun je omklappen, waardoor je de riemen eraf kan schuiven.

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:22

Oooh dat verklaart een hoop, Samantha. Dan heb ik niks gezegd! :D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:23

Urbiezira schreef:
Oooh dat verklaart een hoop, Samantha. Dan heb ik niks gezegd! :D

:D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:24

Matheno schreef:
Je kan de riemen gewoon van je zadel halen.
Aan de bovenkant heb je als het goed is een gestikt "lusje". Daar kunnen je beugels dan gewoon overheen. :j

EDIT: Of bedoel je dat je de beugelriemen niet van je zadel kan losmaken?
Het uiteinde van dat ijzertje waar je riemen aan vast zitten kun je omklappen, waardoor je de riemen eraf kan schuiven.

Ja dat omklappen wist ik, dacht dat ze niet over dat gestikt lusje konden.

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:28

en ook op hypostore overstag gegaan voor de bordeaux :D
mijn vriend gaat mij voor gek verklaren ... maar wil hem echt al maanden en als het nu niet het moment is om hem te scoren, wanneer dan wel :+ ?

Ik ga mezelf dus nu ook weer proberen voor houden dat het nu wel goed is met de collectie dan }>

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:29

Haha goed excuus toch.
Ik heb m toch maar uit mandje gegooid. Wel de bow Balance gekocht!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 17:40

Willen jullie net als ik de voornaam als username gebruiken? Ik ben een ramp met namen! :P

Ik ben Lorette en had altijd 3 tot 7 paarden op stal. Meestal 2 of 3 van mezelf en de rest trainingspaarden. Momenteel heb ik alleen nog maar mijn oranje monster Frum en hij staat met de fokmerrie van mijn moeder. Die reed ik tot de dracht. Helaas van Frum nog geen enkele foto met PS/ES. -O-

Afbeelding

Ketly schreef:
Gelukt! Ze hebben hem handmatig voor mij ingevoerd. Komt wel pas in februari maar gelukkig heb ik nog genoeg andere dekjes.. :+

Ik wacht met je mee op champagne. :P Jouw vorige paard komt overigens uit dezelfde moederlijn als onze fokmerrie.

Ominira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:17

Lotte_Wessel schreef:
Ominira schreef:
Ik zal mezelf ook even voor stellen, ik ben Jolein en ben sinds kort trotse eigenaar van een hele knappe (al zeg ik t zelf :P ) palomino merrie <3 Ondanks dat ze nog geen dekjes nodig heeft vind ik het toch wel heel verleidelijk om toch maar vast mn kleine collectie uit te breiden onder het excuus dat als ik nu af een toe een dekje koop (met korting haha) ik de kosten een beetje kan spreiden en voor het geval dat kleuren strak niet meer te koop zijn :+ Ik zou heel graag nog van ES de emerald in zowel spring als dressuur willen, de forest green en de golden olive. Dus als iemand nog een golden olive dressuur heeft liggen waar die wel van af wilt O:)
Zijn er hier trouwens ook mensen die van ES een halster hebben? Zo ja hoe vallen de maten daarvan? Ik hoop dat ik nog ergens een forest green halster op de kop kan tikken maar twijfel tussen cob of full.

Oh en zijn er hier nog meer mensen met een palomino? Ik kan namelijk nog wel wat kleuren inspiratie gebruiken :=

Mijn lieve meisje:
[ [url=m/Bxdj11.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah ik heb ook een palomino! Al is de mijne nog maar anderhalf. Vind zelf wel dat eigenlijk alle kleurtjes leuk zijn op haar! <3

Even lichtblauw Velvet van eskadron bijvoorbeeld. Vind sowieso felle kleurtjes erg leuk staan!
[ [url=m/sCSm3C.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat leuk! Die van mij is ook nog maar 1,5 dus nog helemaal geen dekjes nodig eigenlijk :=
Ik denk ook dat een heleboel kleuren goed bij hun kleur staan wat heel ideaal is, maar helaas niet voor mn portemonnee :')
Ik zou heel graag een oranje dekje willen maar m’n moeder is het er nog niet helemaal mee eens en om eerlijk te zijn ben ik zelf ook nog niet helemaal overtuigd, dus nu twijfel ik heel erg of ik gelijk de brick van es meebestel of dat ik het toch maar niet doe...

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:20

Ik probeerde al drie dagen ruitergoed te bereiken(mail, instagram en bellen) over het no boundaries dekje wat ik heb met een andere streep dan die er hoort, krijg ik nu net pas reactie dat hij is uitverkocht ;( Vet balen, vind hem met lak echt een stuk minder mooi

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:24

*\o/* ik heb net het de PS Bianca baselayer in de kleur moss kunnen scoren in de sale *\o/* zoooo blij mee!

Ik zal mezelf straks ook even voorstellen :o

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:31

Ah jolein gewoon die brick orange halen! Die zat ook in mijn mandje maar lijkt te veel op de Eskadron set die ik heb met deken en alles. Maar oranje staat ook erg mooi! De mijne (palomino) is ook anderhalf nu dus nog veel tijd om dekjes door te sparen :')

Tessa wat mega balen zeg! Kun je hem niet nog ergens anders kopen met korting? Ze hadden ook leuke korting bij kavalio.de zoals eerder genoemd hier, weet niet of je hem daar nog kan krijgen?

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:31

Iemand die weet hoe het vest valt van ES de winter rose?

Idsiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:33

lideli schreef:
*\o/* ik heb net het de PS Bianca baselayer in de kleur moss kunnen scoren in de sale *\o/* zoooo blij mee!

Ik zal mezelf straks ook even voorstellen :o

Waar heb je die kunnen scoren?

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:35

mariekie schreef:

Normaal tot heel iets kleiner vind ik.

lianne125

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:44

Ik zal mijzelf ook even kort voorstellen. Ik ben Lianne en mijn paard is Tristan XI. Een prachtige vos PRE waar ik ZZ licht mee heb gereden maar nu met actief pensioen is. Ik heb nu 3 dekjes van ES namelijk de emerald, purple gold en morgen komt de chrystal grey. Helaas nog geen foto's te paard.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:52

Wow wat een gave paarden komen er hier voorbij!
Dan kan ik niet achterblijven hehe.

Dit is Leia, een 4 jarige ZA warmbloed, met een KWPN moeder v Flemmingh en Duits springbloed aan de vaders kant. Leia is nog niet beleerd, maar we zijn met de basis van het longeren etc. bezig.

Afbeelding

Dan hebben we Quo Vadis, mijn 6 jarige en net beleerde ruin, Namibisch warmbloed met voornamelijk springbloed erachter.

Afbeelding

Sunny, mijn 5 jarige dressuur Appaloosa

Afbeelding

En Bazou, mijn 15 jarige pocket Arabier, die mijn maatje was toen ik nog als gids werkte bij een paarden safari bedrijf, en nu door de eigenaresse aan mij geschonken is <3

Afbeelding

Weet iemand of het scarlet shirt nog ergens met korting in XS verkrijgbaar is? Hij is nog bij The Horselet, maar zou liever ergens anders bestellen.

mariekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:53

Samantha_ schreef:
mariekie schreef:

Normaal tot heel iets kleiner vind ik.

Oke bedankt dan gaat een Xs niet passen :')

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 18:56

Ze hebben bij hypostore ook geen korting op de witte dekjes van ES....
Stalgenootje wilde die bestellen, best teleurstellend....

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 19:01

kan wederom genieten van de voorstelrondjes, prachtige paarden en mooie combinaties <3 . Voor mij blijft het iets wat buiten me staat, geen paard, geen dekjes, maar toch trouwe meelezer :') :j

heel leuk ook om van sommige de complete kudde te zien, vaak zie je toch dezelfde paarden terugkomen die ook echt bereden worden (logisch). :D