Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xRoossie95 schreef:Vind opsturen naar Engeland ook zo omslachtig en zoals maessie zegt duur. Er is vast in NL ook wel iemand die m wilt overnemen, dus kijk daar wel voor.
Ben inderdaad wel benieuwd of de ink blue nog uit komt of dat het echt een complete fiets up was haha. Vind het nog steeds heel raar gelopen. Wie heeft dit kunnen bedenken en dan ook nog eens daadwerkelijk kunnen opsturen joh
Maddy_Paola schreef:Mn kast moest een stukje verplaatst, net onder een balk door en dus even stukje leeggehaald, alle dekjes eruit dus maar op kleur gesorteerd en foto gemaakt. Heb alleen de mink niet.[ [url=m/1xjMTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is alles op kleur terug de kast in gegaan, netjes in dimpa tassen van de ikea
ZoeyDercks schreef:Maddy_Paola schreef:Mn kast moest een stukje verplaatst, net onder een balk door en dus even stukje leeggehaald, alle dekjes eruit dus maar op kleur gesorteerd en foto gemaakt. Heb alleen de mink niet.[ [url=m/1xjMTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is alles op kleur terug de kast in gegaan, netjes in dimpa tassen van de ikea
Jouw collectie Loires moet bij mijn suedes in de volgende openingspost!!!prachtig!
Flubberboot schreef:Daannvd92 schreef:Hier is vandaag de Rhône petrol binnen gekomen.
Echt zo blij mee.
Foto van mn dekjeskast (net in t donker dus niet super duidelijk), past nu eigenlijk echt niets meer bij haha.
[ [url=m/QdgrP1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kunt ze nog bovenop de kast leggen zie ik
SuperLiesje schreef:Ik ben zo benieuwd naar een nieuwe overzichtsfoto van jou Zoey!
Hier zijn vandaag de sienna en de peacock binnengekomen, zo mooi! Heb ze gauw in de kast verstopt zodat manlief ze niet ziet haha. Aangezien het paard nog geboren en gekocht moet worden
ava_krause schreef:[ [url=m/2HEldw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb dan nog een bescheiden collectieIk zou graag nog een mooie groene en bronze/oranje willen maar vind de hunter en oak net niks... Verder ben ik erg happy met de verzameling.
Ik heb dan nog een bescheiden collectieIk zou graag nog een mooie groene en bronze/oranje willen maar vind de hunter en oak net niks... Verder ben ik erg happy met de verzameling.
BranwenGC schreef:ava_krause schreef:[ [url=m/2HEldw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi! Mag ik vragen welke kleur die paarse rechtsboven is? Is dat Bluebell?
Yes, de bluebell idd! Lijkt op foto wat paarser geloof ik, altijd lastig die kleuren haha
Belker schreef:[ [url=m/TzDLiJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Onder inkbleu, dan bleubell en bovenop bleuberry