Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne__ schreef:Mijn Marine Loire is binnenWel een beetje verrast over de kleur
Ik dacht dat het echt blauw was, heb hem ook in het echt in de winkel gezien en vond hem toen wel echt heel blauw.
Haal mijn dekje uit de verpakking en die is veel groener dan ik hem in gedachten had. Kaartje zegt wel Marine. Vind hem wel heeeel mooi, maar niet wat ik verwacht had
ava_krause schreef:Daphne__ schreef:Mijn Marine Loire is binnenWel een beetje verrast over de kleur
Ik dacht dat het echt blauw was, heb hem ook in het echt in de winkel gezien en vond hem toen wel echt heel blauw.
Haal mijn dekje uit de verpakking en die is veel groener dan ik hem in gedachten had. Kaartje zegt wel Marine. Vind hem wel heeeel mooi, maar niet wat ik verwacht had
Is het dan niet per ongeluk de peacock?
lotte002 schreef:ik heb sinds een paar maanden de lemieux regendeken. super fijne deken en pasvorm ik loop alleen tegen het volgende aan , ik heb nu 4 x gehad dat mijn paard vastzit aan het hooinet , volgens mij komt het omdat de gespen aan de voorkant van de deken iet wat meer naar buiten staan dan de andere dekens.
zijn er meer die dit probleem hebben ? ik overweeg om toch weer mn horseware deken op te doen wand met die deken heb ik dit nog nooit gehad en ben er toch niet helemaal gerust op![]()
baal er wel van wand het is een super deken veder![]()
[ [url=m/G4xyLl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nadia schreef:lotte002 schreef:ik heb sinds een paar maanden de lemieux regendeken. super fijne deken en pasvorm ik loop alleen tegen het volgende aan , ik heb nu 4 x gehad dat mijn paard vastzit aan het hooinet , volgens mij komt het omdat de gespen aan de voorkant van de deken iet wat meer naar buiten staan dan de andere dekens.
zijn er meer die dit probleem hebben ? ik overweeg om toch weer mn horseware deken op te doen wand met die deken heb ik dit nog nooit gehad en ben er toch niet helemaal gerust op![]()
baal er wel van wand het is een super deken veder![]()
[ [url=m/G4xyLl.jpg]Afbeelding[/url] ]
*steekt vinger op* mijn puppy heeft 1x met de voorkant van z'n deken aan z'n hooinet vast gezeten. Het hooinet zat ook heel elegant eerst over z'n hoofd gedrapeerd en daarna vast aan de voorste sluiting.
Ik gebruik nu z'n hooinet niet meer, dat scheelt me werk en er is geen risico meer van vast zitten.
Dacht dat mijn ruin de enige was die dit had verzonnen, dit is echt wat voor hem namelijk. Maar blijkbaar zijn er meer met deze truc.
Spenk schreef:Ik hoor dit vaker ja met die deken!
Moet zelf nog een nieuwe luchtige regendeken voor mij ook een reden deze niet te kopen. Heb al meerdere verhalen gelezen van dat paarden vast zaten in hun hooinet met de lemieux deken.
lotte002 schreef:Nadia schreef:*steekt vinger op* mijn puppy heeft 1x met de voorkant van z'n deken aan z'n hooinet vast gezeten. Het hooinet zat ook heel elegant eerst over z'n hoofd gedrapeerd en daarna vast aan de voorste sluiting.
Ik gebruik nu z'n hooinet niet meer, dat scheelt me werk en er is geen risico meer van vast zitten.
Dacht dat mijn ruin de enige was die dit had verzonnen, dit is echt wat voor hem namelijk. Maar blijkbaar zijn er meer met deze truc.
oh dat lijkt me echt helemaal engdie van mij raakt helaas wel soort van in paniek dus ga morgen toch weer mn horseware met disc sluiting opdoen. het net hangt al hoog genoeg en zit de hele dag vol weghalen is voor mij geen optie, in de 2 jaar dat ze een deken opheeft is dit ook nog nooit gebeurt vandaar dat ik denk dat het aan de sluiting ligt waar ie in blijft hangen
Calimero_ schreef:Calimero_ schreef:Iemand een idee of de kleur hazelnoot van Kramer bij de Mink van LeMieux past? Of andere betaalbare kleding opties bij de Mink dekjes?
Niemand?
lotte002 schreef:Nadia schreef:*steekt vinger op* mijn puppy heeft 1x met de voorkant van z'n deken aan z'n hooinet vast gezeten. Het hooinet zat ook heel elegant eerst over z'n hoofd gedrapeerd en daarna vast aan de voorste sluiting.
oh dat lijkt me echt helemaal engdie van mij raakt helaas wel soort van in paniek dus ga morgen toch weer mn horseware met disc sluiting opdoen. het net hangt al hoog genoeg en zit de hele dag vol weghalen is voor mij geen optie, in de 2 jaar dat ze een deken opheeft is dit ook nog nooit gebeurt vandaar dat ik denk dat het aan de sluiting ligt waar ie in blijft hangen
Granoek schreef:Ah shiiiit de petrol niet meer leverbaar
Granoek schreef:Figo88 schreef:Misschien heb je er al een gevonden, maar bij Equiglow zijn de Rhone dekjes nu € 60,-![]()
https://www.equiglow.nl/collections/opheffing?page=4
Nog niet gevonden maar daar ook geen petrol meer in dressuur helaas, toch bedankt!
Maddy_Paola schreef:Mn kast moest een stukje verplaatst, net onder een balk door en dus even stukje leeggehaald, alle dekjes eruit dus maar op kleur gesorteerd en foto gemaakt. Heb alleen de mink niet.[ [url=m/1xjMTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is alles op kleur terug de kast in gegaan, netjes in dimpa tassen van de ikea
Maddy_Paola schreef:Mn kast moest een stukje verplaatst, net onder een balk door en dus even stukje leeggehaald, alle dekjes eruit dus maar op kleur gesorteerd en foto gemaakt. Heb alleen de mink niet.[ [url=m/1xjMTN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Overigens is alles op kleur terug de kast in gegaan, netjes in dimpa tassen van de ikea
Daphne__ schreef:Nou, toen ik hem uit de verpakking haalde, was dat wel het eerste wat ik dacht. Maar hij is nieuw van de Hypostore en ook op het kaartje staat gewoon Marine.. M'n moeder en zus zeiden allebei ook meteen, je had toch een blauwe gekocht?![]()
Denk dat het erg aan het licht ligt... Want ik dacht, zal een foto maken, dan kan ik het laten zien. Maar op de foto zie ik hem wel blauw. Zelfs toen ik m'n mobiel boven het dekje hield voor de foto, zag ik op het scherm blauw en in het echt een heel andere kleur. Bovenste foto komt het meest overeen vind ik.
[ [url=m/YiPknZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xDLMUE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel anders dan hoe hij op internet staat;
[ Afbeelding ]
Dit was ook echt wat ik dacht gezien te hebben in de winkel, zo'n echte duidelijk blauwe kleur... Maargoed, dat zal ook wel weer komen door het licht. Achja, vind hem supergaaf, dus erg is het niet.