Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Love_Mirra schreef:Hallo, wat vinden jullie kenners van deze combi? De singel zit niet helemaal netjes, maar dat komt denk ik van het snel-snel vastmaken.[ [url=m/woZm9T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Love_Mirra schreef:Oei, ok.
En kan iemand mij toevallig ook uitleggen wat er slecht aan is?
Heb een ook randol’s kunnen bezichtigen. Is dat een beter merk?
Love_Mirra schreef:Nou, dat heb ik nu net zojuist gedaan..
Ik ken er niet voldoende van en ga dan niet zelf liggen aanmodderen. Net om dit te voorkomen eigenlijk
Edit: persoon in kwestie vond het een goede combi. Zitten heavy duty inlages in de pad. En het is gepast met een andere singel, vandaar dat op de foto de singel maar snel-snel eraan is gehangen
pmarena schreef:Als het een ronde Haflinger betreft waarbij de ruggengraat wat verzonken ligt, dan kan ik me eigenlijk best voorstellen dat zo'n zadeltje best te doen moet zijn, hij lijkt ook best aardig te liggenEn dan voor de zekerheid HD inlages er onder is een goede keuze.
Alleen het gaat niet alleen om de vorm / ligging maar ook om de kwaliteit van het zadel en die is zo vanachter de laptop niet goed te beoordelen. Over het algemeen zijn dit type zadel geen hoogstandjes in ieder geval
Love_Mirra schreef:pmarena schreef:Als het een ronde Haflinger betreft waarbij de ruggengraat wat verzonken ligt, dan kan ik me eigenlijk best voorstellen dat zo'n zadeltje best te doen moet zijn, hij lijkt ook best aardig te liggenEn dan voor de zekerheid HD inlages er onder is een goede keuze.
Alleen het gaat niet alleen om de vorm / ligging maar ook om de kwaliteit van het zadel en die is zo vanachter de laptop niet goed te beoordelen. Over het algemeen zijn dit type zadel geen hoogstandjes in ieder geval
Het is inderdaad een haflinger zonder schoft en met verzonken ruggengraat.
Dat hij snel er lelijk gaat uitzien is niet zo erg. Maar naar aanleiding van al jullie reacties durf ik het niet meer opleggen.
Ik had hem vier dagen op proef, dus dan gaat hij zonder pardon weer terug.
Nee het is niet boomlooszadelpasservice.nl . Ik zit in
België namelijk. Zijn er aanraders qua passers? Dat ik niet opnieuw deze weg op ga
Love_Mirra schreef:Budget en nieuw maakt niet uit hier hoor![]()
Het is inderdaad voor gewoon wandelritjes buiten, paardje is op actief pensioen.
Ik ken er niets van. Ik geloofde dit verhaal ook. Vandaar dat ik jullie aanraders voor passers vraag. Ik wil er niet weer inlopen haha
Skippy01 schreef:Love_Mirra schreef:Budget en nieuw maakt niet uit hier hoor![]()
Het is inderdaad voor gewoon wandelritjes buiten, paardje is op actief pensioen.
Ik ken er niets van. Ik geloofde dit verhaal ook. Vandaar dat ik jullie aanraders voor passers vraag. Ik wil er niet weer inlopen haha
Leni Meerts komt met o.a. Barefoot zadels geloof ik van Belgie? Elvira Noot geloof ik ook met diverse merken?
Verder heeft Ingrid Valvekens Ghost zadels in Belgie.
Allemaal gerenommeerde merken - wat bij jou en jouw paardje past is een kwestie van proberen, maar merken als Barefoot, Ghost, Startrekk, Freemax, Hidalgo zijn bijv bewezen merken...
pmarena schreef:Ik vind zelf een westernsingel geen enkel probleem, maar gebruik dan het liefst 2 off-billets zodat je vergelijkbaar als met een Engelse singel aan kan singelen. Dan heb je zeg maar gewoon aan beide kanten 1 korte, brede riem in plaats van zo'n lange riem waar je iets mee moet
Barefoot heeft er ook een 2e variant van met een elastisch stukje er tussen, ook wel leuk.