Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nienke07 schreef:Het rare is, je ziet wel dat het stiksel wat scheef is en dat er inderdaad wat verschil in de positie van de ringen zit. Maar hoe 'crooked' het van binnen moet zijn, dat zie je pas als je het op een paard probeert te leggen en er ook nog beugelriemen aan probeert te hangen.. Géén gezicht.. en lekker zitten deed het nóg minder! Een wokkel is er niets bij![]()
Tweedehands zadels vind ik sowieso lastig verkopen. Zelfs zadels die hier maar één of twee keer even bij een klant waren om getest te worden en dus echt zo goed als nieuw waren, kreeg ik soms niet eens voor een redelijke prijs verkocht. Denk wel eens dat ik gewoon te eerlijk ben... dat je soms beter niets kan zeggen en zo'n zadel als nieuw kan verkopen...
pmarena schreef:O ik vind dat wel meevallen eigenlijk, ik kan eigenlijk altijd wel vlot iemand blij maken met een gebruikt zadel, mensen zijn dan blij dat ze minder betalen en denken dan gewoon"als ik hem nieuw zou kopen zou die er na een week hetzelfde uitzien
Sheran schreef:Gebruikt vind ik ook vaak een voordeel, mits ze nog heel zijn
Ik heb trouwens een pommel waar ik graag vanaf wil. Heeft hier iemand interesse? http://link.marktplaats.nl/m855090801
VogeltjeM schreef:Ik begin hier een beetje radeloos te worden..al vanaf ik mijn barefootje op mijn nieuwe paard heb liggen, schuift hij. Met een andere pommel en C-singel dacht ik het probleem opgelost te hebben. Echter van het weekend lag mijn zadel zo na terugkomst, langere rit maar vnl gestapt en wat stukken gedraafd:
[ Afbeelding ]
Dit is gewoon echt niet goed.. Valt dit nog op te lossen? Ben zo gehecht aan mijn barefootje, hij zit zo onwijs fijn. Een dan de vraag: wat voor zadel dán? Moet geschikt zijn voor langere ritten met veel actie, ik weeg ook nog eens meer dan 80 kilo (ben ook lang en mijn paard gelukkig heel groot). Toch kijken naar een zadel met verstelbare boom..?