Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maessie schreef:Ik ben mijn lijstje van afgelopen jaar eens bijlangs gegaan. Heb 35 dekjes erbij gekochtTer verdediging, heb ook zoiets weer verkocht
Dat ga k dit jaar niet weer redden, merk dat ik de Ps ook niet zo geweldig meer vind als dat ze waren met die stomme maten, en lemieux en eskadron hebben ook telkens mooie
Dit jaar maar weer een lijstje bijhouden
Mooi Texas
Flubberboot schreef:Ik vind die verdikking dan juist weer fijn. Lusjes gebruik ik nooit en knip ik er meestal gewoon af, maar dat ziet er dan ook weer slordig uit. Alleen is het zo enorm jammer dat PS die pasvorm heel anders doet.
MyWishMax schreef:Flubberboot schreef:Ik vind die verdikking dan juist weer fijn. Lusjes gebruik ik nooit en knip ik er meestal gewoon af, maar dat ziet er dan ook weer slordig uit. Alleen is het zo enorm jammer dat PS die pasvorm heel anders doet.
Ik haal met zo'n torn? Mesje gewoon de hele lus eraf. Je haalt de stiksels los en dan het lusje er helemaal af. Is iets netter.
Flubberboot schreef:ES heeft in hun verhaal op insta een promo filmpje voor enkele collecties van dit jaar gedeeld. Zit best wat tussen wat interessant kan zijn ondanks dat het lastig is te beoordelen met een zwart-wit filter erover
_Lorette_ schreef:Dit is zo ongeveer de actuele stand bij mij, na de verkoop van wat dekjes. Ik had deze foto's al gemaakt en heb geen zin om alles weer naar binnen te slepen.
[ [url=m/8kNy6l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kon er helaas geen mooi regenboogje van maken.