Rocamor schreef:Is hij weer beter Granoek? Wat een goed nieuws! Ik had dat helemaal gemist
Ja ik moet me nog achter de pc zetten om een update te maken maar kom er niet aan haha! Vrijdag de all clear gekregen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rianne1807 schreef:Oohh ik moet ook nog steeds op mn handen zitten aangezien ik alleen mn bijna 2 jarige nog heb en voorlopig geen dekjes kan gebruiken.
Uiteraard wel een nieuwe lemieux poetstas en borstels gekocht in de kleur fig......
Rocamor schreef:Mooi inderdaad. En negeert het feit dat ze in de aanbieding zijn bij hypostore, geloof ik.
Ik heb er niet zoveel. En op de vos staat niet alles. Vind ik... Ben wel helemaal weg van die blauwe op Vos
En ja, is dezelfde vos op de foto, maar om te kunnen vergelijken of ze gegroeid was, moest ik de ene foto draaien.
Rocamor schreef:Mooi inderdaad. En negeert het feit dat ze in de aanbieding zijn bij hypostore, geloof ik.
[ [url=m/pXbxxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rcshjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb er niet zoveel. En op de vos staat niet alles. Vind ik... Ben wel helemaal weg van die blauwe op Vos
En ja, is dezelfde vos op de foto, maar om te kunnen vergelijken of ze gegroeid was, moest ik de ene foto draaien.
Daannvd92 schreef:Stille meelezer hier, want vergeet elke keer een foto te maken van mijn collectie. Maar ik heb deze;
suede Black, loire Black, loire Navy, loire Ink, suede Ice blue, loire Ice Blue, loire Azure, loire Oak green, suede Olive, loire Mulberry, suede Berry red, suede Blackcurrant, suede Plum, loire Sienna, suede Burnt orange, suede essential Tangerine, suede essential Coral red, suede Mustard.
Hier wel een foto van de Mustard Suede op mn bruine.![]()
[ [url=m/PGx2mV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goldie schreef:Daannvd92 schreef:Stille meelezer hier, want vergeet elke keer een foto te maken van mijn collectie. Maar ik heb deze;
suede Black, loire Black, loire Navy, loire Ink, suede Ice blue, loire Ice Blue, loire Azure, loire Oak green, suede Olive, loire Mulberry, suede Berry red, suede Blackcurrant, suede Plum, loire Sienna, suede Burnt orange, suede essential Tangerine, suede essential Coral red, suede Mustard.
In dijkgatbos zo te zienstaat gaaf zeg!
[ [url=m/pXbxxG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rcshjd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daannvd92 schreef:Stille meelezer hier, want vergeet elke keer een foto te maken van mijn collectie. Maar ik heb deze;