PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:18

ivy_power89 schreef:
tjakka123 schreef:
Misschien staan we toch stiekem niet op de VIP lijst :')

Dat kan echt niet, heb me wel 3x aangemeld omdat er niet echt een bevestiging kwam als je op aanmelden had geklikt :') :')

Haha zo zat ik ook te denken! Ik heb me ook wel 3 of 4x aangemeld. :')

Als dit een huiskamer kletstopic wordt is ook prima, kunnen we ook iets afwijken van PSOS en ES (naar bijvoorbeeld Anky of Eskadron :') <<) )

Heb trouwens 3 paardjes waarvan 1 nu 17 is en al bijna 2 jaar met pensioen is en verder 1 van anderhalf jaar en 1 van 11 maanden dus geen van alle hebben dekjes nodig. Ach, ik denk maar zo, straks hoef ik geen dekjes meer te halen (zo overtuig ik mijn vriend in iedergeval). :)) op moment verwacht ik nog 6 dekjes (2 deepberry eskadron, de steel blue van ES en 3 dekjes van PSOS). Als het goed is komen die van eskadron vandaag dus kijk er naar uit! *\%/*

anoukwendy

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:23

Van mij hoeven er geen andere merken besproken worden, heb nog zo’n 150 eskadron dekjes liggen maar daar is vast een ander topic voor.
Voor mij mag het bij ES en PS blijven :D

magootie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:23

Ik ben Margo. Ik heb pas mijn merrie Fortune Cookie verloren. Nu heb ik een heel knap hengstveulen van 6 maanden.
Dus voorlopig ook niks nodig voor de paarden. Maar voor mezelf kan ik wel shoppen :P

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:36

Who Margootie; wat heftig van je knappe merrie!
Sterkte nog met het verlies van je vriendinnetje.

Er staat nu een PS navy velvet voor €250 op fb te koop _O- Koekoek!!

Van mij hoeft het niet over andere merken te gaan hier :Y)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:45

Iriscope schreef:
Thanks!

Misschien een gek idee, maar we praten hier toch al een tijdje en ik weet van veel mensen de voornaam niet eens.
Vinden jullie het leuk om een kort voorstel rondje te doen zodat we elkaar iig met voornaam aan kunnen spreken of vinden jullie het zo wel best?

Ik ben Marijke, en het zal ongeveer 5 jaar duren voor ik van iedereen de voornaam ken waarschijnlijk :+

anoukwendy schreef:
Van mij hoeven er geen andere merken besproken worden, heb nog zo’n 150 eskadron dekjes liggen maar daar is vast een ander topic voor.
Voor mij mag het bij ES en PS blijven :D

Hier ook nog een schuur vol Eskadron, maar aangezien dat tegenwoordig niks oplevert vind ik het zonde om te verkopen.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 10:56

Het topic mag blijven zoals het is van mij, afhankelijk van de regels. Ik heb enkel PS en ES en een heel klein beetje Eskadron maar vind het wel fijn om het hier gewoon over PS/ES te houden, de rest kan denk ik in het Eskadron topic?

Ik ben dus Iris, heb inmiddels 4 paarden, 1 vos, 1 donkerbruine, 1 witte en een 1 vos Appaloosa. Mijn man vindt dat ik teveel heb, maar omdat alles eerst naar Steffie in Nederland gaat voor ik het naar Namibie haal, heeft ie geen idee hoeveel ik koop :Y)

Ik heb geen zelfcontrole en heb voor veel setjes nog geen complete sets met beschermers/shirt maar heb wel een Excel bestand waarin ik bij hou wat ik heb, waar het ligt/track & trace codes naar NL/Namibie en welke shirts/kappen ik nog zoek.

Ik werk online en verveel me snel terwijl ik werk dus ik shop teveel online en zoek ook graag dekjes die lastig te krijgen zijn :P

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:06

Marieke1495 schreef:
DiscoDipp schreef:
Ik heb toch ook maar de Emerald besteld, kon het echt niet laten :')

Hier ook, voor 50 euro kon ik hem niet laten hangen..

Mooie aankopen zag ik allemaal voorbij komen!

Zoals mijn boktnaam al doet vermoeden ben ik Marieke :D
Heb een bruin en grijs paard dus een mooi excuus om verschillende kleuren dekjes te kopen :)) .
Mijn collectie ES is best groot, maar sinds deze week zijn er ook 2 PS onderweg.

En ik heb inderdaad ook nog geen mail van hypostore!

50? Waar :o ?

ricojoreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:07

Kimberley hier :wave:

Mijn grijze ps is gisteren bezorgd! <3

Ik zag ook die velvet set voor 250, haha heerlijk die reacties eronder :')

Ik ga vanmiddag even een foto maken van mn collectie *\o/*

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:07

Topic mag van mij ook zo blijven :)

Ik heb inderdaad ook Eskadron dekjes, en heb er een aantal weg gedaan. Krijg er inderdaad niks meer voor.

Ik ben Lindy, 28 jaar en heb een bonte merrie Doressa. Vanaf februari rijd ik al niet meer ivm zwangerschap en heb inmiddels een dochter van ruim 5 weken oud. Wel dit jaar dus 4 ES/PS dekjes gekocht terwijl ik niet rijd :p
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 11-04-21 22:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: In overleg aangepast

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:09

Mijn naam is Kelsey en ik heb 2 veulens op wacht. Rij nu een valk kleurige tinker dus daar gebruik ik nu alle dekjes op.

Hier overigens vanmorgen de royal classic gold gebruikt <3 Afbeelding

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:10

Kelszz_ schreef:
Hier overigens vanmorgen de royal classic gold gebruikt <3 [ [url=m/90LqTW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat prachtig!

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:11

Mensen waar is de emerald te koop voor 50 euro dan?? Kan het nergens vinden

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:13

Ik heb eergisteren mijn eerste ps of Sweden besteld. De sky blue voor €38,-, gister gelijk nog een zwarte erbij gekocht :')
Laatst bijgewerkt door Yummy op 08-05-25 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:13

Mijn naam is Gina, 23 jaar en ik heb een 6 jarige zwarte kwpn merrie Jillz. Ik heb zowel ES als PS dekjes en een hoofdstel van PS. Ben super fan <3

Afbeelding

Hier met purple gold, een van mijn favorieten!

Yummy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:14

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:21

Van mij hoeft t allemaal niet zo, maar ben een af en toe meelezer, dus laat her daar niet vanaf hangen. Kom vooral dekjes en tips kijken, als het te uitgebreid wordt, kan er beter een huiskamer topic van gemaakt worden :D

Andere merken zijn andere topics voor .

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:22

O dat is een mooie prijs zeg !
Ik zoek de ES emerald voor die prijs 8-)

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:22

Doe ik ook maar mee aan het voorstelrondje: ik ben Maartje!

Nog koos paardloos, maar vanaf januari gaat de zoektocht beginnen.

Onder het mom "kosten spreiden" :+ heb ik inmiddels de ES Amazonite (met bijpassende kleding van Kramer) en de ES Winter Rose (Met t-shirt van Kramer erbij, en bijpassend jasje komt vandaag!)

Op de termijn zou ik graag nog een leuk dekje willen voor onder een springzadel, maar die mag mijn vriend dan uitkiezen, want daar gaat hij het meeste mee rijden! Hij had al even gespiekt en vindt de lichtere dekjes het mooist, dus het zal iets klassieks als Chrystal Grey of Champagne worden dan.

Voor mij maakt huiskamer of niet, niet echt veel uit. Ik kom hier in principe ook gewoon voor de dekjes en de gesprekken daarover. :D

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:27

Kelszz_ schreef:
Mijn naam is Kelsey en ik heb 2 veulens op wacht. Rij nu een valk kleurige tinker dus daar gebruik ik nu alle dekjes op.

Hier overigens vanmorgen de royal classic gold gebruikt <3 [ [url=m/90LqTW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu ben ik wel benieuwd naar een hele foto van dit paard ? :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:28

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:29

Ja bedoelde het ook niet zo, meer omdat op vorige pagina was voorgesteld om dit huiskamer te maken. Dan kun je toch ook over andere dingen praten en niet exclusief de merken? Maar maakt mij niet uit hoor :) er zijn inderdaad vele merk topics al.

Dacht trouwens dat de emerald ES was die je bedoelde maat was die van PSOS die je goedkoper had gevonden. Helaas sowieso alleen zo goedkoop als dressuur dekje dus nog even rond kijken of ik de ES emerald kan vinden :) misschien hypostore vanavond!

@Maartje spannend hoor zo'n zoektocht naar een paard! Weet je al ongeveer wat je zoekt? Ik begon begin dit jaar op zoek naar rijpaard ter vervanging van mijn paardje die met pensioen is gegaan. Kwam thuis met een veulen en een jaarling :') nou ja dan nog maar jaar of 2 wachten haha.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:30

Bij horse boutique 67 met code black2020

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:41

@Lotte Ja, ik weet gelukkig heel goed wat ik zoek! :D Mijn vriend is nog niet zo gevorderd, en ik heb zelf wat lichamelijke mankementen, dus een jong paard kom ik gelukkig niet per ongeluk mee thuis, haha. Heb er ook al eentje op het oog, maar het is even afwachten of die er in januari nog is. Maar jij kwam dus thuis met twéé paarden, da's ook wat, haha.

Ik zou trouwens ook heel graag een foto zien van de hele tinker, Kelsey! Dat dekje staat echt prachtig!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:44

Ik ben Afke, heb net de paarden wat ingekort, en mijn verzameling dekjes wat uitgebreid. :+ om mij blijft het ook ps en es, al vind ik equito hier en daar een goede toevoeging :D Vandaag komt daar weer een mooie van uit.

Dat zwarte dekje staat echt prachtig!

De hypostore heeft storing :j ze zijn er druk mee bezig.
Laatst bijgewerkt door maessie op 26-11-20 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-20 11:44

Kimley schreef:
Kelszz_ schreef:

Nu ben ik wel benieuwd naar een hele foto van dit paard ? :D

Nou komt tie hoor :P

Afbeelding

Bedankt overigens voor het compliment Urbiezira &matheno <3