Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jets schreef:Ik vind hem liggen alsof hij er op hoortJets schreef:Die fenders met kniewrongen vind ik altijd al zo gek, vind het er ook heel raar uitzien
Vandaag voor het eerst op de nieuwe fjord gereden, heb een Cherokee te leen van m'n huisbaas. Hoe vinden jullie die ie ligt? Ze heeft een hele andere rug dan m'n andere fjord, meer ingezakt.
[ [url=m/eTZaA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPkTtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZ6FWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tkcr33.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jets schreef:[/quote]Die fenders met kniewrongen vind ik altijd al zo gek, vind het er ook heel raar uitzien
Vandaag voor het eerst op de nieuwe fjord gereden, heb een Cherokee te leen van m'n huisbaas. Hoe vinden jullie die ie ligt? Ze heeft een hele andere rug dan m'n andere fjord, meer ingezakt.
[ [url=m/eTZaA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPkTtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZ6FWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tkcr33.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roelke_ schreef:Cowgirl schreef:Iemand een idee hoelang het duurt voor je een nieuwe ghost zadel hebt ingezeten?
Ik heb vandaag voor het eerst op mijn nieuwe Firenze gezeten en wat viel het tegen ten opzichte van het testzadel.
Na 10 minuten ben ik afgestapt vanwege rugpijn. Nu ben ik al rugpatient en de test firenze zat voor mij echt super. Het enige zadel waar ik goed op kon zitten en waar mijn paard ook gelijk heel fijn onder liep.
Ik vond het inrijden echt snel gaan! De eerste keer vond ik de boel wat hard en stug maar na een paar keer rijden was dat weg. En ik rijd nog minder als jij èn heb een ghost met dubbel zweetblad ook nog.
Maar idd kussens ff checken is een goeie!
Oryani schreef:Een vraagje: ik ga morgen kijken naar een Barefoot atlanta. Het is een model van 2008. Heeft dit model veel veranderingen ondergaan door de jaren?
dianaw33 schreef:Licht bruggen hoeft niet verkeerd te zijn. Mijn paard bolt enorm op tijdens het werk, als ik de brug in stilstand opvul krijg ik rodeo tijdens het rijden, die vindt die ruimte juist fijn. Nooit alleen naar een zadel in stilstand kijken, ook niet boomloos.
pmarena schreef:Oryani schreef:Een vraagje: ik ga morgen kijken naar een Barefoot atlanta. Het is een model van 2008. Heeft dit model veel veranderingen ondergaan door de jaren?
Bij alle Barefoots kan je in principe zeggen dat als ze VPS hebben en een verplaatsbare beugelophanging, dat er daarna geen enorme aanpassingen meer gedaan zijn