Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Deniise_ schreef:Niemand is op zoek naar een Hidalgo Venice Special of wel? Die van mij is nog steeds te koop en ik rijd nu maar zo min mogelijk en wil nieuwe zadels testen.. geldboom, waar ben je?!
Mayflower_ schreef:Het valt mij op dat boomloze zadels nog best moeilijk te verkopen zijn!
Ik heb helaas mijn Bob Marshall westernzadel te koop omdat hij erg schuift op mijn ronde Haflinger. Nu ben ik mij aan het oriënteren op een Barefoot Arizona of de nut-versie. Twijfel nog een beetje.
nienke07 schreef:Ik heb vandaag het scheve zadel en de kussens verzonden. Voordat ik het nieuwe verzendetiket op de doos plakte bedacht ik me dat het wellicht handig was om het etiket dat er op zat toen het van Hidalgo terug kwam even te fotograferen. Aldus geschiedde:
[ Afbeelding ]
Daar staat inderdaad: "Return reason: Adress error"
.. Kijk ik nog eens goed.. zie ik nog een geel stikkertje...
[ Afbeelding ]
Juist!! Rucksendung.. NICHT ANGENOMMEN
Dat verklaart een hoop... Niks adres verkeerd.. ze hebben gewoon het pakket geweigerd geweigerd en ongeopend terug gestuurd!
Zouden ze beledigd zijn, omdat het een doos vol 'Barefoot-tape' was?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
pmarena schreef:Heb je niet de inlages van de ene pad ook eens in de andere pad geprobeerd?
Zit toch best behoorlijk verschil in namelijk en als je de pad die je al hebt gewoon kan voorzien van de juiste inlages dan scheelt dat weer voor het spaarvarken
Mayflower_ schreef:Het valt mij op dat boomloze zadels nog best moeilijk te verkopen zijn!
Ik heb helaas mijn Bob Marshall westernzadel te koop omdat hij erg schuift op mijn ronde Haflinger. Nu ben ik mij aan het oriënteren op een Barefoot Arizona of de nut-versie. Twijfel nog een beetje.
Zinook schreef:pmarena schreef:Heb je niet de inlages van de ene pad ook eens in de andere pad geprobeerd?
Zit toch best behoorlijk verschil in namelijk en als je de pad die je al hebt gewoon kan voorzien van de juiste inlages dan scheelt dat weer voor het spaarvarken
Wat bedoel je Pmarena? De 3 meshinlages in het Barefootzadeldek? Zou ik inderdaad ook nog kunnen proberen. Dan heb ik een reservepad liggen.
Sussanne schreef:He bah wat lijkt me dat frustrerend. Ik heb nog wel een vraagje. Heb jij ook een foto van de voorkant van het zadel dat scheef was?
nienke07 schreef:Sussanne schreef:He bah wat lijkt me dat frustrerend. Ik heb nog wel een vraagje. Heb jij ook een foto van de voorkant van het zadel dat scheef was?
Yet... maar je ziet op een foto eigenlijk niet echt hoe scheef het is... Ik twijfelde ook echt toen hij terug kwam, tot hij op een paard lag... toen was de tijfel nogal ehm.. heel erg weg!!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
nienke07 schreef:Mayflower_ schreef:Het valt mij op dat boomloze zadels nog best moeilijk te verkopen zijn!
Welke maat Arizona zou je nodig hebben, als ik vragen mag? #zoektmisschienhuisvoorkleinearizona