Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cowgirl schreef:Iemand een idee hoelang het duurt voor je een nieuwe ghost zadel hebt ingezeten?
Ik heb vandaag voor het eerst op mijn nieuwe Firenze gezeten en wat viel het tegen ten opzichte van het testzadel.
Na 10 minuten ben ik afgestapt vanwege rugpijn. Nu ben ik al rugpatient en de test firenze zat voor mij echt super. Het enige zadel waar ik goed op kon zitten en waar mijn paard ook gelijk heel fijn onder liep.
Quro schreef:Kijk wat mooi! Kniewrong fenders aan m’n cheyenne. [ [url=m/iz6ltz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooblie schreef:Quro schreef:Kijk wat mooi! Kniewrong fenders aan m’n cheyenne. [ [url=m/iz6ltz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat gaaf, ik wist niet dat dit bestond! Ben meteen op de site van Barefoot aan het kijken. De prijs valt me ook heel erg mee. Ik denk dat ik ze ook ga proberen, scheelt toch wel enorm in prijs ten opzicht van een ander zadel aanschaffen met kniewrongen.
Aan de Cheyenne zitten smalle beugelriemen neem ik aan? Ik ben benieuwd of de wrongen dan niet te laag komen zitten. Op site staat namelijk aangegeven dat deze dan naar beneden kunnen schuiven.
Granoek schreef:Ik heb ‘m vandaag nog eens geprobeerd, wat verder naar achteren gelegd en een langere singel er aan. Langere singel is wel prettig!
Maar eenmaal er op voelde ik dat de ronde vlakken van de pommel niet op de rug lagen, ik denk dat hij dus te smal is?
Kon er tot halverwege mijn hand tussen steken
[ [url=m/gJZnJI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wukMsZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eT3zo5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jets schreef:Die fenders met kniewrongen vind ik altijd al zo gek, vind het er ook heel raar uitzien
Vandaag voor het eerst op de nieuwe fjord gereden, heb een Cherokee te leen van m'n huisbaas. Hoe vinden jullie die ie ligt? Ze heeft een hele andere rug dan m'n andere fjord, meer ingezakt.
[ [url=m/eTZaA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPkTtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZ6FWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tkcr33.jpg]Afbeelding[/url] ]
pmarena schreef:Ik vind hem liggen alsof hij er op hoortJets schreef:Die fenders met kniewrongen vind ik altijd al zo gek, vind het er ook heel raar uitzien
Vandaag voor het eerst op de nieuwe fjord gereden, heb een Cherokee te leen van m'n huisbaas. Hoe vinden jullie die ie ligt? Ze heeft een hele andere rug dan m'n andere fjord, meer ingezakt.
[ [url=m/eTZaA9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tPkTtg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZ6FWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Tkcr33.jpg]Afbeelding[/url] ]