Hmmm.. Dan misschien toch eens overwegen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:Mijn bitfitter adviseerde om het kopstuk eens om te draaien. Dat veel paarden daar veel beter op reageren. Dus ben benieuwd
Saar88 schreef:Saaams schreef:Mijn bitfitter adviseerde om het kopstuk eens om te draaien. Dat veel paarden daar veel beter op reageren. Dus ben benieuwd
Grappig, mijn bitfitter zei afgelopen week hetzelfde!
Voor mij is het een bridle2fit geworden. Bruin, extra full en anatomisch kopstuk was gewoon niet te vinden. Mijn paard gaf heel duidelijk aan dat hij liever geen riempje onder het bit heeft (sperriem, lage neusriem of micklem versie). Mijn bitfitter gaf aan dat de kwaliteit prima is, maar dat het wel zaak is ze erg goed te onderhouden.
Als het hoofdstel binnen is post ik een foto voor jullie
tinkersjakie schreef:Lauraaxx schreef:Ik heb een Rambo Micklem gekocht, maar ik vroeg mij af of hij goed zit.
Dus ik dacht dat ik dat hier wel kon vragen.
[ [url=m/VpvJC2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Officieel hoort de kopstuk net andersom. Dus geen uitsparing voor de oren maar naar achteren om de zenuwen vrij te laten liggen.
Esther_r20 schreef:Shockemohle Beta
[ [url=m/dgQSEd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cdSahw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de meest mooie foto's maar wel superblij met het nieuwe hoofdstel.
Eindelijk aangeschaft, lang zitten twijfelen ivm de prijs, maar zeker het geld waard!
xEline schreef:Esther_r20 schreef:Shockemohle Beta
[ [url=m/dgQSEd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cdSahw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Niet de meest mooie foto's maar wel superblij met het nieuwe hoofdstel.
Eindelijk aangeschaft, lang zitten twijfelen ivm de prijs, maar zeker het geld waard!
Wauw! Die is echt heel erg mooi. Ik twijfel ook om deze te kopen, hoe is de kwaliteit van het leer? Heb je er al mee gereden? Welke maat heb jij? Ik heb een pony en hoop dat middel niet te groot voor haar is.
IwanLuver schreef:Ik ben ook blij! Paard ook trouwens![ [url=m/ZLhLba.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een cob hoofdstel maar wel met full bitriempjes, anders werd het bit te veel in haar mondhoek getrokken.
IwanLuver schreef:Ik ben ook blij! Paard ook trouwens![ [url=m/ZLhLba.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een cob hoofdstel maar wel met full bitriempjes, anders werd het bit te veel in haar mondhoek getrokken.