Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_MelisS schreef:Ik meld me ook weer eenssinds ik thuis ben komen te zitten met mn burnout had ik weinig zin om gezellig mee te kletsen, en rijden deed ik ook niet meer..
Heb wel heerlijk alles mee gelezen en fantastische setjes voorbij zien komen!
Ondertussen het rijden weer een beetje opgepakt en hoop weer wat meer mee te kletsen![]()
Dit jaar al goed begonnen, had de total eclipse voor mn verjaardag gehad en de sycamore vorige week binnen gekregen![]()
[ [url=m/CuqYI7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Total eclipse
[ [url=m/zYr2Ug.jpg]Afbeelding[/url] ]
De sycamore green
Raineri schreef:Ik val in herhaling sorry, maar kon het antwoord niet terugvinden. Valt de amaranth full even groot als de andere dekjes die zo groot zijn? De full is uitverkocht maar verwacht dat mijn paard het wel past, ze is dan net onder de 1.60 verwacht ik. Zeker als ze groot vallen
Calimero_ schreef:Raineri schreef:Ik val in herhaling sorry, maar kon het antwoord niet terugvinden. Valt de amaranth full even groot als de andere dekjes die zo groot zijn? De full is uitverkocht maar verwacht dat mijn paard het wel past, ze is dan net onder de 1.60 verwacht ik. Zeker als ze groot vallen
Amaranth full dressuur op mijn grote wollige Shetlander, haha. Ze is 1.59 groot.
En het gaat even om de grootte he. Foto is slechte kwaliteit en in de binnenbak dus doet de kleur zeker geen eer aan!
[ [url=m/1JNTWh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Wat een gave collecties allemaal!
Vandaag weer de Mahogany Glimmer![]()
[ [url=m/9IAb81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flubberboot schreef:Texas02 schreef:Wat een gave collecties allemaal!
Vandaag weer de Mahogany Glimmer![]()
[ [url=m/9IAb81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan je die even niet meer posten?Ik zit mezelf net allemaal smoesjes te geven dat die navy glitter er wel mag komen, gaat me niet lukken als deze er ook nog bij komt
![]()
Grapje natuurlijk, staat hem prachtig!!