Startrekk ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bralindy schreef:darkadia, bericht terug!
Hebben mensen nog meer suggesties qua zadel voor een breedgeschouderde en zeer ronde drumhorse? Om mijn horizon een beetje te verbreden?
Jennyxx schreef:Sonja, Permicavallo heeft ze in het bruin.
Zijn er hier ook mensen die al met zo'n banaansingel rijden? Ik had er eentje van hkm gekocht, maar die kwam onder zijn buik aan de voorkant los van de huid en aan de kant van zijn achterbenen zeg maar erg strak.
Duhelo schreef:Jennyxx schreef:Sonja, Permicavallo heeft ze in het bruin.
Zijn er hier ook mensen die al met zo'n banaansingel rijden? Ik had er eentje van hkm gekocht, maar die kwam onder zijn buik aan de voorkant los van de huid en aan de kant van zijn achterbenen zeg maar erg strak.
singel even omdraaien dan. bij de mijne is het ook zo. ik gebruik hem met de bocht naat voor en dan ligt het goed
Art_Ificious schreef:Bralindy schreef:darkadia, bericht terug!
Hebben mensen nog meer suggesties qua zadel voor een breedgeschouderde en zeer ronde drumhorse? Om mijn horizon een beetje te verbreden?
Drumhorse?
Misschien toch maar een ghostje
Ben nog steeds zeer tevreden met mijn ghost op zowel de haflinger als de dikke merrie met diepere rug. (overbouwd)
[ [url=m/To1t4h.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9ZgtZX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HaTixk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jennyxx schreef:Duhelo schreef:Jennyxx schreef:Sonja, Permicavallo heeft ze in het bruin.
singel even omdraaien dan. bij de mijne is het ook zo. ik gebruik hem met de bocht naat voor en dan ligt het goed
De bocht had ik al naar voren(pony heeft de singelgroeve ver naar voren liggen en trekt het zadel mee naar voren, ik hoopte met de banaan niet, maar die trekt aan de achterkant strak...kan eigenlijk haast niet anders ook door de vorm of niet
)
Bralindy schreef:Oh drumhorse is dus echt een "ras". Dat wist ik niet.Mijn paard is ook ietwat overbouwd, heeft zich redelijk recht getrokken na de jaren maar het is er nog wel. Daarbij ook wat kort in de rug. Fijn dat deze zo goed lijkt te liggen!!
http://www.bokt.nl/wiki/Drum_Horse
xxdomiixx schreef:@Kitty hoe bedoel je stuk inlage onder de pommel maar niet in de pad? Heb je de shim dan tussen zadel en pad of echt in deruimte van fde pommel, want dat gaat toch niet passen of heb jij er dan een oudere pommel in zitten die qua volume nog wat plek over heeft
RiannaB schreef:Ik heb eindelijk eens een foto van mij op m'n Ghost.
[ [url=m/KMNetB.jpg]Afbeelding[/url] ]