Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lowe schreef:Oeh thanks! Toch wel mooier dan ik dacht. Was bang dat het dekje zou wegvallen. Nog even over nadenken..
Heb nu in ieder geval weer een nieuwe lemieux rijlegging en een baselayer bij mijn peacock besteld
Farjen schreef:Ik heb de Peacock baselayer en volgens mij op de foto bij de oude suède? Met het stoffen singelstuk dus daarom denk ik dat het de oude is.
Voor de geïnteresseerden, baselayer is te koop![]()
[ [url=m/JEGfao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier met mijn (nieuwe?) Loire
[ [url=m/xqeWOe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb trouwens voor een ander topic een collectie foto gemaakt, ik moet echt een koopstop houden en wat dingen verkopen![]()
[ [url=m/snOwrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:lowe schreef:Oeh thanks! Toch wel mooier dan ik dacht. Was bang dat het dekje zou wegvallen. Nog even over nadenken..
Heb nu in ieder geval weer een nieuwe lemieux rijlegging en een baselayer bij mijn peacock besteld
Ik vind hem niet zo mooi tot zijn recht komen op een oranje vos als op bijv mijn palomino. Ik heb de suede
[ [url=m/hTBbno.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lelijke foto, maar even voor het idee van het verschil bij andere kleurtjes
[ [url=m/iyF03N.jpg]Afbeelding[/url] ]
Farjen schreef:Ik heb de Peacock baselayer en volgens mij op de foto bij de oude suède? Met het stoffen singelstuk dus daarom denk ik dat het de oude is.
Voor de geïnteresseerden, baselayer is te koop![]()
[ [url=m/JEGfao.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier met mijn (nieuwe?) Loire
[ [url=m/xqeWOe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb trouwens voor een ander topic een collectie foto gemaakt, ik moet echt een koopstop houden en wat dingen verkopen![]()
[ [url=m/snOwrz.jpg]Afbeelding[/url] ]
IwanLuver schreef:De Peacock past mooi bij dit shirt in Petrol van Divoza
https://www.divoza.com/nl/ruiter/paardr ... longsleeve