Iemand een idee hoelang het duurt voor je een nieuwe ghost zadel hebt ingezeten?
Ik heb vandaag voor het eerst op mijn nieuwe Firenze gezeten en wat viel het tegen ten opzichte van het testzadel.
Na 10 minuten ben ik afgestapt vanwege rugpijn. Nu ben ik al rugpatient en de test firenze zat voor mij echt super. Het enige zadel waar ik goed op kon zitten en waar mijn paard ook gelijk heel fijn onder liep.
Maar nu word mijn bekken naar voren gegooid (holle rug die ik al heb)en kan ik gewoon niet zitten en mijn paard liep ook niet helemaal fijn. het was ook net of het achterste deel van mijn zitvlak verhoogd zat. Ook zitten mijn benen tegen de wrongen aan wat bij het test zadel niet zo was...daar viel juist op hoeveel ruimte ik had. Kwa gewicht ben ik gewoon hetzelfde gebleven en het zadel is dezelfde maat als het testzadel.
Het was voor mij een hele hoop centen en ben nu bang dat ik toch een verkeerde keus heb gemaakt

.
Ik heb een paar maanden gewacht met aanschaf in de hoop dat er een 2e hands te koop zou komen maar die kwam niet. Ja...toen ik mijn zadel net binnen had stond er eentje en nu staat er op bokt ook eentje

.
Dus hoelang deden jullie erover voor het zadel enigzins zat.
Ik rijd maar heel weinig (3 a 4 per week een half uurtje). Maar als het zadel mijn rugklachten verergert dan ben ik er heel snel klaar mee. Dan pak ik het ook gewoon niet meer en rijd ik wel weer zonder zadel. En dan zit er niks anders op dan het weer te verkopen.