Dat wil zeggen. Dat ik a.s. maandag. ALLE Luxury Dressage dekjes heb!

Overigens heb ik nog een burgundy cotton die wel weg mag.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vientje schreef:Mijn Blush Pink essential (Agradi) is wel echt suède zoals bijv. de suède Cc dekjes zijn, maar de Mustard van Hypostore is inderdaad een ander type glad glanzend stofje. Het is iig wel anders dan de cotton, ik vind het wel mooi.
Fangio schreef:xxxmh schreef:Iemand de peacock suede op een haflinger? Nu met extra codes kan ik hem goedkoop (41 euro) kopen maar weet niet of ik hem ooit kan gebruiken want we weten niet of bijrijdpaard weer opgebouwd kan worden maar vind hem zo gaaf. En anders kan ik hem alsnog retouren..
Ja een vriendin van mij
[ [url=m/Jh0liD.png]Afbeelding[/url] ]
(uitgeknipte foto omdat ik het niet zelf ben op de foto)
Vientje schreef:Ik zeg de Blush Pink voor bij de roze trui, dat is volgens mij echt precies die Barbie-roze kleur... Welke trui van Kramer is dat?![]()
De Corn Blue is wel heel gaaf maar idd, op bruin denk ik wat minder. Ik zie hem eerder op een schimmel mooi tot zijn recht komen
xLiez schreef:Vientje schreef:Mijn Blush Pink essential (Agradi) is wel echt suède zoals bijv. de suède Cc dekjes zijn, maar de Mustard van Hypostore is inderdaad een ander type glad glanzend stofje. Het is iig wel anders dan de cotton, ik vind het wel mooi.
Ja dat is die van mij inderdaad ook. Heel gek! Jammer wou graag een suede. Misschien verkoop ik hem dan wel weer. Dit gladde stofje blijft niet mooi helaas.
Juniores schreef:Citaat:Heb zojuist mijn Blush Pink uitgepakt, idd echt suede!
[ [url=m/F0luub.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FpwV91.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ohhh deze is echt heel mooi!![]()
Hoe heet deze suede met 'grote' blokjes, is dit de essential ? Is deze er ook nog in andere kleuren?