Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Zonde ....
Ik zou ook niet zo snel een adresje weten, straks even zoeken ?
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik 'm voor het volle pond ( leuke woordspeling nu hij uit Engeland zou moeten komen) niet 1,2,3 gekocht zou hebben
Dan zou ik voor het bedrag dat je nu uit zou willen geven liever een tweedehands Barefoot kopen, of heb je bewust je zinnen op dit zadeltje gezet ?
unihorses schreef:Shirley schreef:Zonde ....
Ik zou ook niet zo snel een adresje weten, straks even zoeken ?
Maar ik moet heel eerlijk bekennen dat ik 'm voor het volle pond ( leuke woordspeling nu hij uit Engeland zou moeten komen) niet 1,2,3 gekocht zou hebben
Dan zou ik voor het bedrag dat je nu uit zou willen geven liever een tweedehands Barefoot kopen, of heb je bewust je zinnen op dit zadeltje gezet ?
niet mijn zinnen op dit zadeltje, maar barefoot bevalt niet echten vind dit zo'n interessant zadeltje. lijkt me enorm flexibel. heb nu wel een zadeltje, ( zo'n schuim prutje
) maar ja, dat vormt totaal, maar twijfel over demping, en het glijdt nog steeds ( haar bbp niet, dus denk hmm, bbp? misschien )
Shirley schreef:unihorses schreef:niet mijn zinnen op dit zadeltje, maar barefoot bevalt niet echten vind dit zo'n interessant zadeltje. lijkt me enorm flexibel. heb nu wel een zadeltje, ( zo'n schuim prutje
) maar ja, dat vormt totaal, maar twijfel over demping, en het glijdt nog steeds ( haar bbp niet, dus denk hmm, bbp? misschien )
Dat kan natuurlijk, alhoewel ik persoonlijk toch echt dweep met m'n Cheyenne
Heb je er wel al een keertje mee gereden of staat het type zadel je gewoon niet aan ?
Akke_sSpring schreef:Ik was er ook bang voor dat het zadel terug zou komen met eventuele beschadigingen met de nodige naproblematiek. Gelukkig pastte dit boomzadel, Kent en Master. Ik heb het zadel in een grote doos verstuurd waar mijn Barrydale destijds in kwam en inderdaad verzekerd. Die kosten heb ik voor mijn rekening genomen omdat ze mijn vraagprijs wel wilde betalen.
ik begrijp je angst/twijfel heel goed maar wilde je ook "helpen".