NoekAa_ schreef:[ [url=m/UrLoEK.png]Afbeelding[/url] ]
Anky teal green
En je frontriem past er super mooi bij anoek!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
upendo schreef:Ook al had je ze allemaal wel tegelijk gekocht, het is jouw geld.Maakt geen reet uit binnen welke termijn.
Ik heb 40 lemieux dekjes, als ik mijn geld daaraan wil uitgeven gaat het anderen niks aan waar dat geld vandaan komt.![]()
Tof kleurtje! Toch maar eens sparen voor die kleur!
upendo schreef:Daar had ik inderdaad al een dekje van, met de bontrand.. Die van mij krijgt toch altijd last van een schuurplekje op haar rug door de rand van het dekje.
Ik vind die glanzende stof van de ES en PS dekjes zo mooi.
Revanches schreef:Dit topic is niet bedoeld voor vragen, het is ook geen discussie of ervaringstopic, dit topic is puur en alleen om je harnachement/setjes te laten zien.
Alleen eigen foto's zijn toegestaan.
Wij willen jullie vragen om hier een klein beetje on topic te blijven. Voor discussies over dekjes en ander harnachement bestaat er een HK topic: Leen @ [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes.
Het is niet toegestaan om in dit topic artikelen te koop aan te bieden en/of te koop te vragen, dit soort berichten zullen worden verwijderd.
S_zanne schreef:Ik wil niet vervelend doen, maar...Revanches schreef:Dit topic is niet bedoeld voor vragen, het is ook geen discussie of ervaringstopic, dit topic is puur en alleen om je harnachement/setjes te laten zien.
Wij willen jullie vragen om hier een klein beetje on topic te blijven. Voor discussies over dekjes en ander harnachement bestaat er een HK topic: Leen @ [HK] Show je (nieuwe) harnachement en setjes.
Het is niet toegestaan om in dit topic artikelen te koop aan te bieden en/of te koop te vragen, dit soort berichten zullen worden verwijderd.
Coby schreef:Revanches schreef:Dit topic is niet bedoeld voor vragen, het is ook geen discussie of ervaringstopic, dit topic is puur en alleen om je harnachement/setjes te laten zien.
[HK] Show je harnachement 2.0!
In bovenstaand topic mag er wel off topic gereageerd worden.