Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:[ [url=m/Uo1rRm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb een nieuwe favoriet
xSCWx schreef:Helaas is het full oornetje te groot bij de oorpunten. Door de slappe stof flabbert dat maar wat heen en weer. Heeft iemand ervaring g met de oortjes inkorten op een mooie manier, of heeft iemand een Cob watermelon netje te koop?
FleurSandro schreef:xSCWx schreef:Helaas is het full oornetje te groot bij de oorpunten. Door de slappe stof flabbert dat maar wat heen en weer. Heeft iemand ervaring g met de oortjes inkorten op een mooie manier, of heeft iemand een Cob watermelon netje te koop?
Wat voor een paard heb jij? Ik dacht een M te bestellen voor mijn haflinger... past voor geen ene metertwijfel nu dus of ik moet ruilen voor een L of XL. Ze rekken ook totaal niet, kon er wel heel hard om lachen gisteren
Muze schreef:Even korte vraag: de dressuur dekjes onder een vzh zadel: kan dat??
Of welke doen jullie daar onder?
Figo88 schreef:lowe schreef:Heeft er iemand een foto van Sienna op een vos? Ik twijfel om hem te halen
Er zijn al meerdere keren foto's van de Sienna op een vos geplaatst in dit topic. Als je de zoekfunctie gebruikt dan kun je ze vinden