Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxxmh schreef:Iemand de peacock suede op een haflinger? Nu met extra codes kan ik hem goedkoop (41 euro) kopen maar weet niet of ik hem ooit kan gebruiken want we weten niet of bijrijdpaard weer opgebouwd kan worden maar vind hem zo gaaf. En anders kan ik hem alsnog retouren..
Fangio schreef:xxxmh schreef:Iemand de peacock suede op een haflinger? Nu met extra codes kan ik hem goedkoop (41 euro) kopen maar weet niet of ik hem ooit kan gebruiken want we weten niet of bijrijdpaard weer opgebouwd kan worden maar vind hem zo gaaf. En anders kan ik hem alsnog retouren..
Ja een vriendin van mij
[ [url=m/Jh0liD.png]Afbeelding[/url] ]
(uitgeknipte foto omdat ik het niet zelf ben op de foto)
vigo_is_lief schreef:Die Lavender kleur van de nieuwe, er bestond toch al een kleur Lavender? Of gaat het om het type dekje?
https://www.instagram.com/p/CIA8Ap-Imzu/
Dacht dat deze ook zo heette:
[ [url=m/jgu0Js.jpg]Afbeelding[/url] ]
vigo_is_lief schreef:Oeh gaaf Vientje! Ben benieuwd naar die Blush Pink ook op hem![]()
Mijn Mesh Navy is binnen gekomenEn ik heb bij Kramer 2 coltruien en een nieuwe broek besteld! Ik vind het wel mooi matchen zo, ik ga vanavond even kijken bij welke LeMieux die roze trui matcht. Hij was maar een 10tje dus ik dacht gewoon kopen
![]()
[ [url=m/r892fC.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLiez schreef:Is jullie mustard van hypostore suede? De mijne is meer een soort glad stofje... had liever echt suede gehad